افتتاح ۹ باب جایگاه در استان فارس در دهه فجر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از افتتاح وبهره برداری از ۹ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و سی ان جی به مناسبت چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی کریمی در مراسم افتتاح جایگاه سی ان جی طالعی شیراز، گفت: در راستای سیاست‌های شرکت واستفاده از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار در بخش عرضه فرآورد ه‌های نفتی، منطقه فارس توانسته است با ایجاد راه کار‌های لازم میزان ۳۹۰ میلیارد ریال جذب سرمایه در این حوزه را داشته باشد.

او با گرامیداشت یاد وخاطر بنیانگذار جمهوری اسلامی وشهدای انقلاب و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حجم خدمات صورت گرفته به مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به ویژه سوخت رسانی بسیار قابل قبول ودرخشان توصیف کرد و افزود: تعداد نه باب جایگاه عرضه فرآورده ه‌های نفتی دردهه فجر امسال در سطح استان فارس افتتاح ومورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

بنی کریمی با بیان این موضوع که دهه فجر بهترین زمان برای انعکاس دستاورد‌های انقلاب برای مردم بویژه نسل جوان است، اظهارکرد: با این میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی، در شیراز یک باب جایگاه «سی ان جی» و چهار باب جایگاه سوخت مایع ودر شهرستان‌های فراشبند، فیروزآباد، نی ریز و جهرم هرکدام یک باب جایگاه سوخت مایع افتتاح ومورد بهره برداری قرار خواهند گرفت و وزمینه اشتغال ۱۱۰ نفر بطور مستقیم نیز فراهم شده است.

مدیرمنطقه فارس، ساده سازی و تسریع در ارائه تسهیلات برای سرمایه گذاران را از رویکرد‌های مهم شرکت ملی پخش عنوان کرد و گفت: با راه اندازی جایگاه‌های مذکور تعداد جایگا ههای سوخت مایع وسی ان جی در استا ن به ترتیب به ۲۸۴ و ۱۲۹ باب خواهد رسید وخدمات و سوخترسانی به مردم شریف استان با روند مطلوبتری انجام می‌شود.

او گفت: با انجام هماهنگی لازم با سازما نها واداره‌های ذیریط هم اکنون در سطح استان فارس تعداد ۳۸ باب جایگاه سوخت مایع و ده باب جایگاه سی ان جی در دست احداث است که از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصدی برخوردارهستند.

بنی کریمی همچنین تصریح کرد: در راستای برنامه‌های شرکت در خصوص پیشگیری ازعرضه خارج از شبکه و قاچاق فرآورده هماهنگی‌های لازم بین نواحی وواحد‌های ستاد در خصوص کنترل و نظارت بیشتر بر جایگاه‌ها، مصرف کنندگان عمده وجز صورت پذیرفته است.

او تاکید کرد: بازرسان با حضور مستمر در مبادی عرضه به‌طور مرتب و جدی در حال بررسی زنجیره عرضه سوخت در استان هستند و تلاش می‌کنند تخلف‌های احتمالی در این زنجیره را به حداقل ممکن برسانند. ودر همین راستا شماره تلفن ۰۹۶۲۷ بطور ۲۴ ساعته آماده دریافت هرگونه مشکل، انتقاد و یاپیشنهاد مردم درمورد ارائه خدمات جایگاه‌ها است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار