الفت‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح‌طلبان کارنامه قابل قبولی در مجلس نداشته‌اند

فعال سیاسی گفت: اصلاحات با اینکه بیش از ۸ سال است که زمام امور را در دست داشته، اما هیچ کارنامه قابل توجهی نداشته است..

/محمدعلی الفت‌پور کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانیه اصلاح طلبان مبنی بر اینکه به سبب نداشتن نامزد در انتخابات لیست ارائه نخواهند داد، گفت: معتقدم در شرایط فعلی که در آن قرار داریم با اینکه بیش از ۸ سال است که زمام امور در مجلس و دولت را در دست داشته و قدرت اداره کشور دستشان بوده، اما هیچ کارنامه قابل توجهی نداشته اند.

او ادامه داد: متاسفانه باید گفت آنها چه زمانی که داخل قدرت و چه زمانی که بیرون قدرت بودند خوب عمل نکردند و  الان هم که ساز و کار اجرایی و برنامه ریزی در تمامی حوزه‌ها و بالاترین اختیارات را داشته اند، به جای اینکه جوابگوی وضعیت بد کشور باشند به تفرقه پراکنی روی آوردند.

الفت‌پور با اشاره به انتقادات رئیس جمهور نسبت به شورای نگهبان، افزود: رئیس جمهور این گونه به شورای نگهبانی حمله ور می‌شوند که با ۷ دهم درصد خود او را تایید کرده و در این شورا خود ایشان بصورت ناپلئونی رئیس جمهور شده است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: نکته جالب این است که در مجلس‌های قبلی هم اینها همواره صاحب رای بودند، در آن زمان شورای نگهبان مشکلی نداشته، ولی حالا که نامزدهای این جریان را رد کرده ، توسط رئیس جمهور کشور زیر سوال می‌رود.

او خاطر نشان کرد: البته معتقدم که این اقدامات بیش از هرچیز فرار رو به جلوست و چون آقای روحانی و جریان اصلاحات به خوبی می‌دانند که مردم در انتخابات پیش رو به آنها اقبالی ندارند و مردم واقعا از وضعیتی که برای کشور درست شده ناراضی هستند.

الفت‌پور تاکید کرد: البته من نمی‌خواهم از جریان اصولگرا دفاع کنم، اما این شیوه اینهاست که از الان هجمه به نامزدهای دیگر جریان ها و شورای نگهبان را آغاز کنند، زیرا خودشان عملکرد قابل دفاعی ندارند و عملکردشان همواره مورد نقد همه مردم است.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اصلاح‌طلبان هر زمانی که بر سرکار آمدند در انتهای دوره‌هایشان همین حرف‌ها را بیان کرده و به شورای نگهبان و نهاد‌های قانونی کشور حمله کردند، البته من قصد تطهیر جریان اصولگرا را ندارم، اما این حرف‌ها صرفا بهانه‌ای برای جمع کردن رای است و می‌خواهند اذهان عمومی را به حاشیه ببرند تا مردم از اتفاقاتی که در میدان در حال رخ دادن است فاصله بگیرند، در نتیجه این حرف‌ها صرفا فرافکنی است و همه در اتاق فکر عملیات روانی این دوستان طراحی می‌شود.

او بیان کرد:  این جریان هرگز از عملکرد نداشته خود صحبت نمی‌کند، بلکه صرفا ترسی را از جریان مقابل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
وقتی مجلس و دولت دست یک جناح بود ( دوران دولت نهم و دهم) تا حدودی کارمد بودند ..در بقیه دولتها نتوانستند کارامدی را موثر به انجام رسانند .. متاسفم

انشاالله مردم دراین دوره مجلی و برای انتخاب رئیس جمهور بعدی
دنبال غرب پرستان نباشند و از اصولگرا ها ی جوان وانقلابی ، ساده زیست ،جهادی ایمانی افرادی به مجلس بفرستند
و در انتخاب رئیس دقت بیشتری بکنند و به شایعات و تهدیدات غربی توجه نکنند ..
سلیمانی وار و به سلیمانی هارای بدهند
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
اصولگرا ها داشتند ؟
آخرین اخبار