به بهانه اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی؛

هیچ‌ زمان باور نداشتیم که او خواهد رفت

تهیه‌کننده سریال «وضعیت سفید» به مناسبت چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی از این شهید والامقام نوشت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۲ بهمن ۹۸ با اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان شده است و به همین بهانه محمدرضا شفیعی تهیه کننده سینما و تلویزیون یادداشتی در اختیار ما گذاشت که در ادامه آن را می‌خوانید:

«با اینکه دائم در طلب رفتن بود، هیچ‌زمان باور نداشتیم که او خواهد رفت؛ چون همه‌ جان و روح‌مان با عشق به او گره خورده بود و تار و پود آینده را با او بافته بودیم، اما رفت و ناباورانه «بی او» شدیم.

به خود گفتیم «بی او جهان چگونه خواهد گذشت؟» و بعد، اندوه آنقدر عمیق و جانکاه شد که رویاهایمان را بر باد رفته دیدیم و دل‌شکسته به کنجی خزیدیم.

در کنج تنهایی، همنشین با حزن در تاریکی گم شدیم و اشک ریختیم و هر قطره اشک‌مان خون او بود که جهان را جنگل انبوهی از پرسیاوشان کرد؛ و بعد از لا به لای شاخسار این بسیار تنیده‌ مغموم، نوری تابید که صف ببندیم!

در این چهل روز قرن که گذشت و آفتاب «بی او» سر برآورد، عالم عرفه شد و نور گفت که باید قوی شویم!

پس بی‌بهانه، بی‌تردید، بی‌لغزش و بی‌انکار آنچه تابید را تکثیر خواهیم کرد و قوی خواهیم شد، همان‌طور که او قوی بود و جنگ نشد.

قدم در وادی اراده می‌گذاریم، اراده به انجام، انجام راهی که حاج قاسم رفت و ما دنبال خواهیم نمود. با حضور او قوی بودیم و حالا با یاد او قوی‌تر خواهیم شد... بعون الله تعالی»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.