برنامه‌های قرآنی موسسات همدان با محوریت سردار سلیمانی برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت همدان گفت: برنامه‌های قرآنی و فرهنگی این مراکز با محوریت سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

برنامه‌های قرآنی موسسات همدان با محوریت سردار سلیمانی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،هاشم سعیدی شکوه، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت همدان با بیان اینکه این مجموعه همزمان با ایام الله دهه فجر چندین محفل انس با قرآن برگزار می‌کند.

او افزود: این مجموعه با همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها، همزمان با دهه فجر ۱۱ محفل انس با قرآن در سطح مدارس استان برگزار می‌کند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت همدان با بیان اینکه در استان همدان ۸۲ موسسه قرآنی ثبت شده و ۱۵۲ خانه قرآن روستایی و ۴۴ خانه قرآن شهری وجود دارد گفت: اکثر این موسسات و خانه‌های قرآنی همزمان با دهه فجر، به صورت خود جوش ویژه برنامه‌های مختلفی دارد.

سعیدی شکوه با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های ایام الله دهه فجر به دلیل تقارن با چهلم شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بزرگداشتی برای این شهید سرافراز انقلاب و ملت نیز هست گفت: برنامه مراکز قرآنی این مجموعه، برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی و محافل انس با قرآن با محوریت سردار سلیمانی است.

او با اشاره به اینکه بیشتر موسسات قرآنی استان به منظور جذب نیرو و مخاطب در حوزه پیش دبستانی و مهد‌های قرآنی نیز فعال هستند ابراز کرد: جشن انقلاب در سطح مراکز پیش دبستانی و مهد‌های قرآنی نیز برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه منتظران حضرت مهدی (عج) شهر مریانج اشاره‌ای به برنامه‌های ۲۲ بهمن این موسسه داشت و گفت: این موسسه همزمان با شب ۲۲ بهمن، مجری جشن انقلاب همراه با برنامه‌های فرهنگی و قرآنی متنوعی خواهد بود.

سعیدی شکوه ادامه داد: قرائت قرآن از سوی قاری نوجوان، یاسین پور قیاسیان، سخنرانی از سوی حجت الاسلام فاضلیان، برگزاری مسابقه میان حاضرین در جشن، گلبانگ الله اکبر از برنامه‌های این موسسه قرآنی در شب ۲۲ بهمن است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.