امیر هادیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نهاجا یکی از پرقدرت‌ترین ناوگان‌های منطقه است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز به خاطر تدابیر فرمانده کل قوا در تمامی حوزه‌ها قوی‌تر از گذشته هستیم.

امیر سرتیپ مهدی هادیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تفاوت نیروی هوایی ارتش پس از ۴۱ سال اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران و روح خودباوری که در کالبد ملت دمیده شد شاهد پیشرفت‌های بزرگ هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: در سایه این پیشرفت نیرو‌های مسلح و ارتش به خصوص نیروی هوایی ارتش با سابقه طولانی در انقلاب و جنگ در سال‌های گذشته با همان روحیه جهادی و بنیه تخصصی حرکت بزرگی انجام داده و بسیار متفاوت از قبل است.

او تصریح کرد: امروز نهاجا یکی از پرقدرت‌ترین ناوگان‌های منطقه است که در آن انواع جنگنده‌ها و بمب‌افکن‌ها برای ماموریت‌های مختلف وجود دارد و در کنار آن ناوگان ترابری و پهپادی فوق‌العاده‌ای هم داریم.

هادیان با بیان این که امورز در حوزه تسلیحات صاحب بمب‌ها و موشک‌های هوشمند و دور ایستا هستیم، گفت: ما امروز شرایط بسیار ویژه‌ای داریم و به خاطر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در حوزه ارتقا توان رزم، آموزش و دکترین دفاعی بسیار متفاوت تر و قوی تر از گذشته هستیم که دوستان این را خوب می‌دانند و دشمنان در ارزیابی خود قرار می‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش بیان کرد: امروز کارکنان نیروی هوایی بر همان عهدی که در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ با امام راحل بستند استوار و ثابت قدم هستند، همه بدانند نیروی هوایی امروز زنده و پویا آماده برای انجام هر ماموریتی است.

او درباره حضور جوانان در مراسم چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب گفت: هر وقت به بزنگاه‌های انقلاب نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم هرگاه دشمن قصد کرده به نظام ضربه‌ای بزند این حضور ملت بوده که امید دشمن را به یاس تبدیل کرده و حضور نسل‌های سوم و چهارم با وجود این که انقلاب و جنگ را درک نکردند بسیار پرشور خواهد بود.

هادیان در پایان با بیان این که خون شهدا در هر مقطع زمانی جاری است، خاطر نشان کرد: امروز حضور جوانان علیرغم همه تلاش‌های دشمن در حوزه جنگ نرم و اقتصادی در تمامی حوزه‌ها بیشتر شده و این نشان می‌دهد آرمان‌های انقلاب در نسل جدید نهادینه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار