ثبت نام شهردار مشهد در فدراسیون فوتبال، حاشیه ساز شد

ثبت نام شهردار مشهد در فدراسیون فوتبال اعتراض یکی از اعضای شورای این شهر را به همراه داشت.

ثبت نام شهردار مشهد در فدراسیون فوتبال، حاشیه ساز شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی بهاروند رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد از شهردار این شهر خواست پاسخگوی ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال باشد.

بهاروند در کانال تلگرام خود نوشت: حضور شهردار مشهد در ساختمان فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات و اعلام نامزدی برای ریاست این فدراسیون، خبری بس ناراحت‌کننده، غیرقابل‌دفاع و پرحاشیه بود.
 
مراجعت او به ساختمان فدراسیون با خودروی شهرداری مشهد که با پول بیت‌المال خریداری شده نیز صحنه‌ای است که با دوربین‌های اصحاب رسانه شکار شده و تعجب همگان را برانگیخته است.

مشخص نیست که کلایی با چه هدفی راهی فدراسیون فوتبال شده، اما احترام به اعتماد شهروندان چه می‌شود؟ این در حالی است که مدیران شهری قبل از هر اقدامی، باید به خاطر داشته باشند که چه تعهدی نسبت به مردم دارند.
 
رأی و نظر مردم، بالاتر از هر مسئله‌ای است و احترام به این رأی، ابتدایی‌ترین تکلیفی است که بر دوش مدیران شهری گمارده شده. خدمت به مردم مشهد، عالی‌ترین درجه است و هیچ‌گونه رفتاری مغایر با آن، پذیرفته شده نیست.

به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر مشهد، از شهردار جوان می‌خواهم تکریم به رأی مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و پاسخگوی این اقدام نیز باشد. در غیر این صورت، مطابق با قانون به این اقدام رسیدگی خواهم کرد.

  هر چند جایگاه مشاوره‌ای بنده در هیئت فوتبال خراسان رضوی چندان قابل بیان نیست، اما اینجانب به منظور  رعایت مرز‌های اخلاقی و حرفه‌ای، از این سمت استعفا خواهم داد و همان تماشاگر معمولی خواهم بود. بهتر است که فوتبال و ورزش مشهد را بدون سمت و عنوان رسمی دنبال کنم تا خاطر شهروندان عزیز مکدر نگردد. امیدوارم که با استعفای بنده موافقت شود.

منبع: ایمنا

انتهای پیام//م. م



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.