نامزد انتخاباتی دوره قبل مجلس

مردم، مطالبه گری از کاندیداهای انتخاباتی را در اولویت قرار دهند

محمودی گفت: مطالبه گری مردم ، نمایندگان را موظف به پاسخگویی و رفع مشکلات می کند.

مردم، مطالبه گری از کاندیداهای انتخاباتی را در اولویت قرار دهندمحمودی نامزد انتخابات دوره قبل مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: هر نماینده باید مشکلات و دغدغه ی مردم و منطقه خود را بررسی کند و بر اساس آن برنامه مکتوبش را ارئه دهد.

او با اشاره به اینکه نماینده ای که برنامه مکتو بی ارائه می دهد جلوتر از نماینده ایست که برنامه مکتوب ندارد افزود: هرنماینده در برابر برنامه ای که ارائه می دهد مسئول و متعهد است.

محمودی با بیان اینکه مردم حق دارند برنامه نامزد انتخابات خود را بدانند گفت: ماهیت برنامه هایی که کاندیدا ها که ارائه می شود نباید عوض شود هرچند که روش انجامش در جهت بهبود برنامه شاید تغییر کند.

نامزد انتخاباتی دوره قبل مجلس اظهار کرد: قوانین برای اصلاح زیاد است برای مثال: در بخش توسعه ، جذب سرمایه گذاری خارجی وداخلی و راه اندازی تمامی کارخانه های تولید قوانین باید به گونه ای اصلاح شود که شفاف باشد.

او اظهار کرد: به عنوان مثال موانع زیادی در  حوزه صنعت بویژه راه  اندازی کارخانه ها وجود دارد  و زمان زیادی باید صرف کارهای اداری شود  و سرمایه گذاران نمی توانند این کار را با سرعت و بدون چالش انجام دهند.

کاندید دوره دهم مجلس افزود: هم مناصب و هم عملکرد یک نماینده برای شناخت بهتر او مهم است ،شاخص ارزیابی عملکرد ها متغییر است ودر کل کشور یکسان نیست و بر این اساس نمیتوانیم افراد را باهم قیاس کنیم.

محمودی با اشاره به اینکه رقم های زیاد تبلیغاتی باید مشخص شود از کجا آمده؟ افزود: شفافیت یک نماینده برای انتخاب مفید است و شفافیت در همه امور می تواند به درست کاری و سالم بودن نماینده کمک کند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.