مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

خدماتی که این دولت انجام داد با نفت ۱۳۰ دلاری محقق نشده بود

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: خدماتی که دولت در شرایط بسیار سخت تحریم انجام داد، با نفت ۱۳۰ دلاری و شرایط اقتصادی مناسب کشور هم انجام نشده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدرعلی کامیاب در نهمین روز از دهه مبارکه فجر در مراسم افتتاح ۴ پروژه ورزشی شهرستان اقلید، گفت: در دهه فجر امسال بالغ بر ۶۱ پروژه تاثیرگذار ورزشی در اقصی نقاط فارس به بهره برداری رسید.

او گفت: افزایش ۹۰ هزار متر مربع سرانه ورزشی در سطح استان تنها بخشی از خدماتی است که دولت در بخش ورزش و جوانان آن هم در دهه مبارکه فجر به مردم ارائه داده است.

کامیاب این اقدامات را تحقق شعار‌های دولت مبنی بر اهتمام به مسائل مرتبط با جوانان و ورزش دانست و با بیان اینکه خدمات دولت تنها به حوزه ورزش منحصر نیست، گفت: پوشش ۹۸ درصدی روستا‌های استان از شبکه سراسری گازرسانی نیز یکی دیگر از اقداماتی است که نشان می‌دهد دولت در تمام حوزه‌ها از ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌رسانی و تحقق شعار هایش استفاده کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس انعکاس این سطح از خدمات را هنر اصحاب رسانه دانست و گفت: در طول شش سال گذشته اصحاب رساله بازوان توانمند مجموعه ورزش و جوانان فارس در انعکاس خدمات رسانی به مردم بوده اند.

کامیاب با اشاره به افتتاح چهار زمین فوتبال در شهرستان اقلید، گفت: کار‌های عملیاتی پنج زمین چمن دیگر نیز انجام شده، اما به دلیل شرایط اقلیمی و جوی چمن آن‌ها نصب نشده است. با بهبود شرایط جوی پنج زمین دیگر نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از در دستور کار قرار گرفتن تکمیل سالن چند منظوره روستای امامزاده در سال ۹۹ خبر داد و گفت: سالن ویژه بانوان شهرستان نیز سال آینده تکمیل و افتتاح خواهد شد.

در نهمین روز از دهه مبارک فجر، ۴ زمین چمن مینی فوتبال در روستا‌های امامزاده، سده، کافتر و نظام‌آباد هر کدام به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و جمعا با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار