مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: باید خدمات ورزشی مطلوب و مناسبی به خانواده شرکت ملی حفاری ایران ارائه شود.

سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از تاسیسات ورزشی شرکت ملی حفاری گفت: رضایتمندی کارکنان و خانواده‌های آنان در ارایه خدمات مناسب و توجه به ورزش همگانی از سوی امور ورزش و تربیت بدنی است.

او به بازدید از تاسیسات ورزشی از جمله؛ استخر شنا که به تازگی تعمیر شده اشاره کرد و بیان داشت: امور ورزش و تربیت بدنی باید تمام تلاش خود را در جهت رفاه کارکنان و خانواده‌ها به کار گیرد.

موسوی تصریح کرد: در این بازدید که سرپرست و جمعی از مسئولان و ِکارکنان امور ورزش شرکت حضور داشتند، بر نگهداشت مطلوب مجموعه‌ها و تجهیزات ورزشی در جهت استفاده بهینه تاکید کرد.

این مقام مسئول توجه به امر ورزش را از نظر سلامت روحی و جسمی بسیار با اهمیت دانست و ادامه داد: گسترش فضای ورزشی و پر کردن اوقات فراغت کارکنان و خانواده‌ها در اولویت برنامه شرکت قرار دارد و این مهم در بهره وری و افزایش راندمان کار اثرگذار است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار داشت: ایجاد آرامش برای خانواده‌ها در اماکن ورزشی شرکت و انتقال رضایتمندی آنان به کارکنان اقماری به صورت مستقیم بر عملکرد کاری آنان در موقعیت‌های عملیاتی تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.