توجه به سلامت جسم و روان دانش آموزان اولویت

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در حاشیه آیین افتتاح خانه کشتی دانش آموزی گفت: توجه به سلامت جسم و روان دانش آموزان اولویت مهم حوزه تربیت بدنی است.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به نیاز برخی از مناطق به فضا‌های ورزشی بیان داشت: توزیع متعادل امکانات و تجهیزات ورزشی در برخی از مناطق شهرستان یکسان نیست و باتوجه به نیاز منطقه و جمعیت جوان علاقمند به فعالیت‌های ورزشی بویژه کشتی، خانه کشتی دانش آموزی احداث شد.

وی عنوان کرد: خیرین در ساخت و مجهز کردن فضا‌های آموزشی و ورزشی در بهبهان همیشه پیشقدم بوده اند و خانه کشتی دانش آموزی در دبستان ۱۳ آبان با همت خانواده خیر و نیک اندیش جوکار، به یاد زنده یاد جمال جوکار با بهترین و به روز‌ترین وسایل ورزش کشتی مجهز و به بهره برداری رسید.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان افزود: سالن خانه کشتی دانش آموزی به مساحت ۲۰۰ مترمربع با امکانات کامل ورزشی، آماده استفاده دانش آموزان و نسل جوان و پویای شهرستان بهبهان است.

عبدی پور گفت: با حضور امام جمعه، نماینده، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از خیرین مدرسه یار و مدرسه شهرستان بهبهان، آیین افتتاح خانه کشتی دانش آموزی برگزار شد.

وی عنوان داشت: در ابتدای مراسم دانش آموزان دختر به اجرای حرکات نمایشی طناب زنی پرداختند و تعدادی از دانش آموزان کشتی گیر مدال آور در سطح جهان و کشور به حضار معرفی شدند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: در پایان آیین افتتاح خانه کشتی دانش آموزی در دبستان ۱۳ آبان، نوجوانان و جوانان کشتی گیر برخی از فنون کشتی را اجرا کردند.

انتهای پیام/م

لزوم پرداختن به ورزش دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.