کارگاه تمام اتوماتیک کیسه دوزی در حمیدیه افتتاح شد

فرماندار حمیدیه گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، کارگاه تمام اتوماتیک کیسه دوزی با دستگاه ساخت ایران و کالای ایرانی در این شهرستان افتتاح شد.

شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت ایام الله مبارک و سراسر خیر و برکت دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کارگاه تمام اتوماتیک کیسه دوزی در شرکت تعاونی روستایی اقتصاد این شهرستان با حضور امام جمعه موقت شهرستان حمیدیه، مدیر عامل تعاون روستایی استان و سایر مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

او بیان کرد: دستگاه فوق کاملا ساخت ایران است و ظرفیت تولید ۲ هزار و ۴۰۰ کیسه در ساعت به صورت، دوخت، برش و چاپ با مشارکت اتحادیه تعاون روستایی اهواز را دارد.

هاشمی اظهار داشت: با راه اندازی این کارگاه کیسه دوزی، برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

فرماندار شهرستان حمیدیه تصریح کرد: همچنین در دهه مبارک فجر، ۳۰ واحد صنفی و ۱۶ واحد اداری تجاری در این شهرستان به بهره برداری رسید که اعتبار آن بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات بخش خصوصی و همکاری صنعت معدن و تجارت تامین شده است.

این مقام مسئول در ادامه به افتتاح و بهره برداری از توسعه شبکه آب در نقاط مختلف شهر حمیدیه به متراژ ۵ کیلومتر اشاره کرد و اذعان داشت: این پروژه در کوی توحید، کوی فرهنگیان، صدر السادات، پیچ سید یابر، دولت آباد و کوی انقلاب نیز اجرایی شد.

به گفته شاهین هاشمی، اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات جاری شرکت آب و فاضلاب اهواز و به مبلغی بیش از ۸۰۰ میلیون تومان تامین شده است.

شهرستان حمیدیه یکی از شهرستان‌های مهم در زمینه کشاورزی به شمار می‌رود که در کشت محصولات استراتژیک گندم و کلزا و همچنین کشت شالی و صیفی جات بسیار فعال است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.