بیانیه دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

جامعه دانشگاهیان علوم پزشکی کرمان بیانیه‌ای را به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای دعوت همگان برای و شرکت در راهپیمایی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مردم برای حضور انقلابی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آمده است.

چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی گرامی می‌داریم که مصادف شده است با اربعین سردار دلها، سرباز ولایت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ما دانشگاهیان به یاد سردار دل‌ها و همه شهدای گلگون کفن دوشادوش ملت شهید پرور ایران اسلامی در این راهپیمایی شرکت کرده و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می‌داریم.

یوم الله ۲۲ بهمن یادآور رشادت و مجاهدات بنیانگذار کبیر انقلاب و ایثار و از خود گذشتگی ملتی آرمانخواه و حق طلب است که با نثار خون پاک خود، به ایران اسلامی، هویت و زندگی دوباره‌ای بخشیدند تاالگوئی درخشان برای تمامی ملت‌های مستضعف و رنجیده جهان معرفی نمایند که امروز برکات رو به رشد آن را بخوبی شاهد و ناظریم.

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، ضمن دعوت از ملت رشید ایران اسلامی برای حضور گسترده و انقلابی در راهپیمائی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن، همگام و همصدا با سایر آحاد امت مؤمن، انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی با حضور پرشور و حماسی خود، بار دیگر با آرمان‌های بلند بنیانگذار عظیم الشأن انقلاب، شهدای والامقام اسلام و انقلاب و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق نموده و به جهانیان ثابت خواهیم کرد که ملت مسلمان ایران با صلابت‌تر از پیش، تا پای جان به عهدی که با خدای خود در حمایت از اسلام و انقلاب بسته است پایبند خواهد بود و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب تا آخرین قطره خون خود مدافع راستین ارزش‌های والای اسلامی است.

اینک که در طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم بویژه سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را که سرافرازانه در راه حفظ امنیت میهن عزیز و حفظ اقتدار نظام اسلامی به دیدار معبود شتافتند و به مرتبه بلند شهادت دست یافتند گرامی می‌داریم.

۲۲ بهمن امسال مصادف شده است با چهلمین روز شهادت سردار دلها، مشت‌هایی گره کرده مردم ایران در راهپمایی این روز نشان از انتقام سخت از جنایتکاران و شیطان بزرگ است و با حضور حداکثری خود این مهم را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.