برگزاری مراسم اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سیرجان

همزمان با ایام الله دهه فجر مراسم اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام خمینی شهر سیرجان با حضور گسترده مردم برگزار شد.

برگزاری مراسم اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سیرجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با ایام الله دهه فجر مراسم اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام خمینی شهر سیرجان با حضور گسترده مردم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد حسین جوشقانیان از خطبای حوزه علمیه در سخنانی شخصیت بزرگ سردار سلیمانی را در مسیر اطاعت از ولایت و رهبری عنوان کرد و گفت: جبهه مقاومت همبستگی و اقتدار و قدرت عمل خود را در برنامه‌های این مرد جبهه و جنگ پیدا کرد و لشکر دشمنان اسلام را خار و ذلیل کرد.

او افزود: اگر تاریخ را نگاه و طی ۴۱ سال گذشته جریان انقلاب اسلامی را مرور کنیم می‌بینیم هیچگاه دشمن مستکبر نتوانست به موفقیت برسد و شکست خورد و طی ۸ سال جنگ و دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی جدا نشد، اما تاریخ ۲۰۰ ساله پیش را ببینید چه راحت مملکت ایران و منافع و منابعش به بیگانه بخشیده می‌شد.

حجه الاسلام جوشقانیان گفت: شهادت این سردارو خون پاکش توانست دوباره همه ملت ایران را در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی منسجم و متحد کند و دشمنان صهیونیستی آمریکایی نتوانستند به اهداف خود برسند.

او افزود: امروز آمریکایی که دستش به خون هزاران مردم مظلوم منطقه و جهان آغشته است تا بتواند حاکمیت داشته باشد به آرزوی خود نرسید و هرگز در منطقه امنیت نخواهد داشت.

این مراسم با ویژه برنامه‌های گرامیداشت شهید سلیمانی و یاران شهیدش همراه بود و سپس مداحان اهلبیت به مرثیه سرایی پرداختند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار