امام جمعه الشتر مطرح کرد؛

رمز موفقیت انقلاب اسلامی داشتن اقتدار است

امام جمعه الشتر گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی پیروی از ولایت، انسجام، وحدت و داشتن اقتدار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام سید سجاد موسوی روز سه شنبه در جمع راهپیمایان شهرستان ضمن قدردانی از حضور مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار لرستان و سلسله که برغم بارش شدید برف، حضور چشمگیر و گسترده‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند، اظهار داشت: از شما مردان و زنان انقلابی سلسله که در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که مصادف با این روز عزیز شد، اینگونه وفاداری خود را به انقلاب و آرمان‌های والای آن نشان دادید قدردانی می‌کنم.

وی افزود: درود به شما مردمی که یاران حکومت حق هستید، شما مردمی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دست توانای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، زیر پرچم ولایت هستید و امروز نیز با حضورتان نشان می‌دهید که بر همان عهد و پیمانی که بسته ایدبه عنوان سربازان ولایت استوار بوده و منویات امام مسلمین را گوش به فرمان هستید.

امام جمعه الشتر با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به عنوان مظهر حکومت حق در دنیا شناخته شده است، بیان کرد: آنچه که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب امروز برای رسیدن به قله‌های افتخار و تحقق اسلام ناب محمدی مورد تاکید می‌باشد توجه به منظومه فکری مقام معظم رهبری است و لذا به فرموده ایشان رمز موفقیت ایران اسلامی در برابر حکومت مستکبرین داشتن اقتدار است.

وی ادامه داد: برای داشتن اقتدار در همه زمینه‌ها و رسیدن به قله هدف باید از منابع انسانی جهادی، انقلابی و جوان استفاده کرد تا اقتدار اقتصادی، سیاسی، اخلاقی و اجتماعی حاصل گردد و در جامعه گسترش یابد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: به فضل الهی بار دیگر شما مردم بابصیرت دشمنان نظام اسلامی را ناکام و با حضور گسترده خود مظهر تجلی همبستگی را در دوم اسفند در پای صندوق‌های رای به نمایش خواهید گذاشت.

راهپیمایی مردم ولایتمدار شهرستان سلسله در زیر بارش برف، راس ساعت ۱۰ صبح از میدان امام آغاز و تا جایگاه مرکزی در چهار راه آموزش و پرورش ادامه داشت. در پایان راهپیمایی قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن قرائت و پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.