برخورداری ۲۶۰۰ نفر از خدمات کاروان نیکوکاری هلال احمر در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بهره مندی ۲۶۰۰ نفر از آسیب دیدگان متاثر از سیل اخیر در شهرستان‌های ریگان، ساردوئیه و شهداد خبر داد.

۲۶۰۰نفر از خدمات کاروان نیکوکاری هلال احمر در کرمان برخوردار شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: با همراهی و مشارکت خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر استان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۶۰۰ نفر از آسیب دیدگان متاثر از سیل اخیر در شهرستان‌های ریگان، ساردوئیه و شهداد از خدمات کاروان نیکوکاری و سلامت هلال احمر بهره‌مند شدند.

او با اشاره به اینکه در این کاروان‌ها اقلام زیستی، معیشتی، غذایی و لوازم التحریر در ۱۵ روستا در بین خانوار‌های نیازمند و آسیب دیده از سیل توزیع شده است، افزود: ارزش ریالی این اقلام مبلغ ۲۴۳ میلیون تومان است.

فلاح از برگزاری کاروان نیکوکاری  با مشارکت خیرین داوطلب این جمعیت در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ریگان خبر داد و بیان کرد: این کاروان به مدت ۳ روز اجرا و بیش از ۱۷۰۰ نفر از اهالی روستا‌های کپرنشین و سیل زده حسین آباد دامداری، همت آباد، هدایت آباد، دهرضا، عباس آباد سردار، بمبویان و رحمت آباد بهره‌مند کردند.

او با اشاره به حضور و مشارکت ۱۵ نفر از اعضای داوطلب این جمعیت در توزیع اقلام، افزود: ارزش ریالی اقلام توزیع شده ۱۵۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

فلاح از اجرای کاروان سلامت و امید در روستا‌های درگیر برف و کولاک در شهرستان ساردوئیه خبر داد و عنوان کرد: اقلام زیستی، حمایتی، گرمایشی در بین بیش از ۴۴۰ نفر در روستا‌های منطقه دره رود ساردوئیه توزیع شده است.

او با اشاره به ویزیت ۷۰ نفر توسط پزشک عمومی داوطلب و توزیع داروی رایگان به ویزیت شدگان افزود: ارزش ریالی اقلام و خدمات ارائه شده در این کاروان مبلغ ۴۹ میلیون تومان برآورد می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان همچنین از برگزاری کاروان نیکوکاری و امید در روستاهاو مناطق سیل زده شهرستان شهداد خبر داد و گفت: با همت خیرین داوطلب اقلام زیستی، معیشتی و غذایی به ارزش ریالی ۳۹ میلیون تومان در بین ۴۳۰ نفر توزیع شده است.

او افزود: این اقلام در روستا‌های سیل زده هاشم آباد، کریم آباد، علی آباد، مظفری، رودخانه و پوزه کوه توزیع شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار