بیش از ۶۴۰ نفر از خدمات کاروان سلامت هلال احمر در ریگان بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بهره مندی بیش از ۶۴۰ نفر از خدمات بهداشتی و درمانی کاروان سلامت در حوزه بهداشت دندان از اهالی مناطق کمتر توسعه یافته در شهرستان ریگان خبر داد.

بیش از ۶۴۰ نفر از خدمات کاروان سلامت هلال احمر در ریگان بهره‌مند شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به همکاری جمعیت هلال احمر استان اصفهان و دندانپزشکان داوطلب این جمعیت گفت: این کاروان به مناسبت دهه فجر با حضور در شهرستان ریگان به بیش از ۶۴۰ نفر در طی چهار روز خدمات دندانپزشکی ارائه کرده است.

او با اشاره به حضور ۱۸ دندانپزشک در این کاروان افزود: در بخش‌های ترمیم ۲۸۸ نفر، بهداشت دهان و دندان ۱۱۷ نفر، کشیدن ۱۹۶ نفر، درمان ریشه ۳۵ نفر و جرمیگری ۱۲ نفر از خدمات ارائه شده به صورت رایگان بهره‌مند شدند.

فلاح با اشاره به ارزش ریالی این خدمات بهداشتی و درمانی به ارزش ۱۱۲ میلیون و ۴۴۴ هزارتومان عنوان کرد: در حاشیه برگزاری این کاروان سلامت ۱۳۵ بسته غذایی با مشارکت دندانپزشکان تهیه و به نیازمندان روستا‌های کارگاه جهاد، دهنه عباسعلی و منطقه گت زردال به ارزش ریالی ۲۰ میلیون تومان توزیع شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار