تقدیر از حضور حماسی مردم کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه و استاندار کرمان در پیامی مشترک از حضور حماسی و آگاهانه مردم استان کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

تقدیر از حضور حماسی کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان و محمد جواد فدایی استاندار کرمان در پیامی مشترک از حضور حماسی و آگاهانه مردم استان کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان متن پیام به شرح زیر است:

«راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ مصادف با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان، نمایشی عظیم و حماسه‌ای ماندگار از تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، لبیک به ندای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و ایستادگی و پایمردی بر مکتب شهید سپهبد سلیمانی بود.

جای حاج قاسم به ظاهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خالی بود، اما هم استانی‌های او «قاسم وار» به صحنه آمدند و به یاد سرداردل‌ها شعار «من هم قاسم سلیمانی ام» سردادند و ادامه راه او را تضمین کردند.

حضور انقلابی مردم قدرشناس و بصیر استان کرمان، پایتخت شهدای جبهه مقاومت و دیار سیدالشهداء مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اقیانوسی از اقتدار و طوفانی خروشان از عزت و سرافرازی بود که امواج نیرومند و غرورآفرین آن، عطر شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش را در گیتی پراکنده کرد. راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان کرمان به تجلی گاه حماسه شورانگیز حضور و آوردگاه باشکوه عظمت، وحدت و انسجام ملی تبدیل شد.

این حضور پرشور و وحدت بخش مردم استان و ایران، پشتوانه مستحکمی برای نظام جمهوری اسلامی به خصوص انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است تا با رمز «حاج قاسم»، وحدت و اقتدار را با شرکت حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه ثبت کنیم.

اینجانبان ضمن تبریک این حماسه بزرگ، صمیمانه از همراهی و حضور پرشور، آگاهانه و با صلابت مردم استان کرمان در راهپیمایی وحدت بخش یوم الله ۲۲ بهمن به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم توفیق الهی و دعای حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحناله الفداء) پشتیبان این ملت و انقلاب اسلامی باشد.»

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.