خجسته پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جریانات سیاسی هزینه‌های مالی خود را شفاف کنند

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: شفافیت نقطه عطفی است که احزاب و افراد با شفاف کردن هزینه‌های مالی خود بتوانند مردم را مطمئن کنند.

احزاب و جریانات سیاسی هزینه‌های مالی خود را شفاف کنندعلیرضا خجسته پور عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت شفافیت مالی و نقش آن در سلامت انتخابات گفت: قطعا مجلس شورای اسلامی به عنوان ثمره رای و عصاره فضائل ملت یک نهاد موثر برای تصمیم گیری های کشور در حوزه قانون گذاری و ابعاد نظارتی است.

او ادامه داد: تاثیر این نهاد کلان در حوزه قانون گذاری و نظارتی در کشور مستلزم این است که نمایندگان مجلس در خانه ملت فارغ از زوائد و حواشی مالیِ پیرامون خود باشند.  

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: مسیر پیش از نمایندگی مسیر انتخابات است، شفافیت هزینه‌های انتخاباتی در این مسیر به این موضوع کمک می‌کند که نماینده منتخب مردم با سلامت مالی وارد مجلس شده و پس از آن هم با سلامت مالی بتواند دوران خود نمایندگی خود را سپری کند.

او در پایان خاظرنشان کرد: شفافیت نقطه عطفی است که احزاب و جریانات و افراد با شفاف کردن هزینه‌های مالی خود بتوانند مردم را مطمئن کنند که از این که نماینده‌ای با سلامت مالی وارد مجلس می‌شود.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار