رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران:

حضور مردم در صحنه مانند سوخت موشک است/ معامله قرن شتاب اسرائیل را به سمت زائل شدن بیشتر می‌کند

حجت‌الاسلام طائب گفت: حضور مردم در صحنه حتی می‌تواند سوخت موشک‌ها را هم تأمین کند.

استکبار به دنبال هم‌افزایی برای ایجاد توازن در منطقه استبه گزارش خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: موضوعات مختلفی را در ادبیات سیاسی به عنوان عناصر قدرت مطرح می‌کنند که مهم‌ترین عنصر قدرت انقلاب اسلامی را حضور گسترده مردم و مشارکت حداکثری در عرصه‌های مختلف انقلاب می‌دانند.

او افزود: هر چه مردم خود را در انقلاب صاحب نقش بدانند قدرت انقلاب اسلامی هم بیشتر خواهد شد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب حضور مردم در صحنه حتی می‌تواند سوخت موشک‌ها را هم تأمین کند و به عبارتی یکی از ابزار‌های دفاعی و نظامی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه تصریح کرد: اگر ابزار دفاعی منهای حضور مردم باشد، ارزشی ندارد و به سرعت آن قدرت زائل می‌شود.

طائب افزود: ابزار قدرتی که پشتوانه آن حضور میدانی مردم باشد، به سوخت موشک‌ها بقا می‌دهد.

اوگفت: مردم مستضعف جهان امروز به دنبال آن هستند که از آن‌ها حمایت شود و پرچمداری کنند تا بتوانند در برابر مستکبران ایستادگی کنند.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه اظهار داشت: ۴۱ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما وارد دومین سال از چله دوم انقلاب می‌شویم.

طائب اضافه کرد: این حضور گسترده مردم امیدآفرینی برای مستضعفان جهان خواهد بود که مقاومت جواب می‌دهد و طبق وعده الهی مستکبران از بین رفتنی هستند.

او تصریح کرد: امروز استکبار در اوج فعالیت‌هایش و با همه هم‌افزایی‌های خود به دنبال آن است که با هم‌افزایی بیشتر با اسرائیلی‌ها و کشور‌های غربی توازن منطقه‌ای ایجاد کند و بر همین اساس اسرائیلی‌ها نزد آمریکایی‌ها رفته و به دنبال ادراک‌سازی برای آن‌ها هستند و آمریکایی‌ها با کمک اسرائیلی‌ها طرح معامله غرب را مطرح کردند.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه اظهار داشت: ما ضمن اینکه قدردان مردم هستیم و به نظرم هرچه برای آن‌ها کار کنیم شأن آن‌ها بسیار بیشتر از این حرف‌ها است، ولی چون مردم، ولی نعمت انقلاب هستند باید حضورشان را در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و انتخابات بیشتر کرده و این حضور می‌تواند مجلسی قوی به وجود آورد.

اوافزود: حضور مردم در عرصه علم و فناوری قدرت ملی را افزایش می‌دهد، لذا انتظار داریم که چون مردم خود را صاحب انقلاب می‌دانند، حضور میدانی آن‌ها هم بیشتر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار