زخمی شدن یک محیط بان در درگیری با شکارچی متخلف در تالش

یکی از محیط بانان شهرستان تالش با تیراندازی شکارچی متخلف مجروح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قربانعلی محمدپور، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: کریم رحمانی، از محیط بانان شهرستان تالش روز گذشته در جریان گشت و کنترل در مناطق و زیستگاه‌های این شهرستان، متوجه حضور یک نفر شکارچی غیر مجاز شد که در جریان رو در رویی، شکارچی متخلف اقدام به شلیک با اسلحه ساچمه زنی به سمت محیط بان حفاظت محیط زیست تالش کرد.

او با بیان اینکه شکارچی متخلف پس از زخمی کردن محیط بان، از ناحیه دست راست از منطقه متواری شد، افزود: محیط بان مصدوم نیز برای مداوای بهتر در حال انتقال به یکی از بیمارستان‌های مجهز و تخصصی شهرستان رشت است که روند درمان وی با دقت و سرعت بیشتری انجام پذیرد.

مدیرکل محیط زیست گیلان اظهار داشت: با توجه به اینکه اسلحه شکارچی متخلف در محل درگیری جا مانده است، ماموران یگان حفاظت محیط زیست با همکاری نیروی انتظامی در تلاشند تا از روی شماره سلاح، این شکارچی متخلف را دستگیر کنند.

محمدپور تصریح کرد: با آغاز بارش برف سنگین در اغلب مناطق استان گیلان و لزوم کنترل بیشتر، نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست استان به حالت آماده باش کامل در آمده اند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.