دستگیری شکارچیان غیر مجاز در رودبار

۲ شکارچی غیر مجاز در عمارلوی رودبار دستگیر شدند.

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در رودباربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رامین حسین زاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار گفت: ۲ شکارچی متخلف که اقدام به شکار غیر مجاز ۱۲عدد کبک کرده بودند در منطقه عمارلوی شهرستان رودبار دستگیرشدند.

او افزود: این شکارچیان دارای پروانه شکار بودند، اما به دلیل اینکه تعداد مجاز شکار را رعایت نکرده و بیش از حد مجاز اقدام به شکار کرده بودند دستگیر و با واریز مبلغ ۲۶ میلیون ریال به‌عنوان ضرر و زیان به حیات وحش با تشکیل پرونده تخلف به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار گفت: زیستگاه منطقه عمارلو یکی از زیستگاه‌های غنی و با ارزش شهرستان رودبار است که این اداره طرح ممنوعیت شکار را تهیه کرده که بعد از تصویب اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان، برای بررسی و تصویب به سازمان ارسال کرده است که بعد از تصویب سازمان، ممنوعیت شکار در آن منطقه اعمال خواهد شد.

رامین حسین زاده ، با بیان اینکه حفظ و حراست از محیط زیست و حیات وحش یک وظیفه عمومی است، تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی موضوع را به اداره‌های محیط زیست محل خود و یا مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام / ق

برچسب ها: محیط زیست ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.