پیروزی هندبالیست‌های کازرونی در لیگ برتر

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مقابل نفت و گاز گچساران به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شیراز گفت: در بازی نخست از مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با نتیجه نزدیک ۳۰-۲۹ میزبانش نفت و گاز گچساران را شکست داد.

او افزود: نماینده فارس در نیمه نخست این دیدار ۱۳-۱۲ از حریف خود عقب افتاد، اما در نیمه دوم با ارائه یک بازی حساب شده حریف گچسارانی خود را شکست داد تا قدم اول را در مرحله دوم محکم بردارد.

در مرحله نخست گروهی این رقابت‌ها نماینده فارس با ۲۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه نخست قرار گرفت و نفت و گاز گچساران با پنج امتیاز در رده چهارم جدول گروه دوم جای گرفت.

محمدعلی قاسمی و مهدی قالب تراش داوری این دیدار را برعهده داشتند.

در مرحله نخست لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان، زاگرس اسلام آباد غرب و سربداران سبزوار از گروه الف و تیم‌های مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان، فراز بام خاِئیز دهدشت و نفت و گاز گچساران از گروه ب راهی دور دوم شدند.

در دیگر بازی‌های مرحله دوم، تیم‌های ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و صنعت مس کرمان حریفان خود را شکست دادند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار