عضو مجلس خبرگان رهبری:

کاندیداهای مجلس برنامه و طرح های خود را صریحا مشخص کنند

آیت‌الله حسینی خراسانی گفت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با استفاده از فرصتی که نظام و خون شهدا در اختیارش قرار داده برای معرفی خودش و ارائه طرح و ایده خود استفاده کنند.

کاندیداهای مجلس برنامه و طرح های خود را صریحا مشخص کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی با تبریک سالروز میلاد حضرت زهرای مرضیه (ع) ، گفت: حضرت زهرا (ع) می‌فرمایند که جهاد عزت اسلام و اطاعت از ما سبب نظم در امت می‌شود.
 
او تصریح کرد: در حد تذکر عنوان می‌کنم که هر کاندیدای مجلس شورای اسلامی با استفاده از فرصتی که نظام و خون شهدا در اختیارش قرار داده برای معرفی خودش و ارائه طرح و ایده خود استفاده کنند که اگر به مجلس راه یافتند برای مثال طرحشان برای حل معضل بیکاری این است و اگر کسی به این طرح اشکالی دارد و یا برای آن نظر متمم و مکملی دارد باید عنوان کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همچنین نماینده و نامزد باید در حوزه بین‌المللی رویکردش را بگوید برای مثال عنوان کند اعتقادم این است که اگر قرار باشد عزت جمهوری اسلامی را قدرتمندانه حفظ کنیم از مذاکره با آمریکا، آبی گرم نمی‌شود و نتیجه‌ای عایدمان نمی‌شود.

آیت‌الله حسینی خراسانی افزود: گاهی نماینده از برنامه خودش چیزی نمی‌گوید و صرفا به‌دنبال تخریب دیگران است و این در نظام اسلامی خلاف موازین ایمانی است، دموکرات‌های آمریکایی از این قماش تبلیغات دارند.

او تصریح کرد: از حضور پرشور و شکوه و تماشایی ملت با نجابت و مردم فداکارمان در مراسم ۲۲ بهمن صمیمانه تشکر می‌کنم، یاد و خاطره سردار نامی انقلاب، محبوب قلوب حاج قاسم سلیمانی یار وفدارش ابومهدی المهندس و جوانان پاک و نازنین همراهشان را گرامی می‌داریم و به روح پرفتوح این سردار بزرگ که امید و آرزوی شفاعت وی را دارم درود می‌فرستم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: هر کجا کاستی و پلشتی است ریشه در شرک دارد، اگر در عمق دل انسان‌ها ایمان به خدا، ایمان به رسول خدا (ص) و حجج پروردگار و ایمان به قبر و قیامت و حساب و ایمان به کتاب و عدل خدا باشد، اصلا پدیده پلیدی به نام زورگویی و ظلم و تجاوز معنا و مفهوم پیدا نمی‌کند.

آیت‌الله حسینی خراسانی با اشاره به مظاهر ظلم و تجاوز ، ادامه داد: یکی از مظاهر ظلم این است که انسان‌ها به راحتی یکدیگر را مورد اتهام قرار داده و به یکدیگر تهمت بزنند و افترا و دروغ بگویند.

او تصریح کرد: شهری موسوم به اسم مقدس در هیچ کجای جهان جز مشهدمقدس نداریم که به وجود نازنین حضرت رضا (ع) مطهر و پاک است و کل کشور امروز با خون مقدس شهیدان پاک و منزه است.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.