تعیین ۱۷۸ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس یازدهم در سیرجان

رئیس ستاد انتخابات سیرجان و بردسیر گفت: ۱۷۸ صندوق اخذ رأی ثابت و سیار در شهر و روستا‌های سیرجان آرا مردم را در انتخابات یازدهمین دوره مجلس جمع‌آوری می‌کنند.

تعیین ۱۷۸ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس یازدهم در سیرجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید رحیم رضوی نسب  رئیس ستاد انتخابات شهرستان سیرجان و بردسیر گفت: ۱۷۸ صندوق اخذ رأی ثابت و سیار در شهر و روستا‌های شهرستان سیرجان آرا مردم را در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمع‌آوری می‌کنند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان سیرجان گفت: در این دوره تعداد شعب اخذ رای نسبت به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزایش داشته است و به همین منظور برای جمع آوری آرای مردم ۱۷۸ شعبه اخذ رای در شهرستان سیرجان در نظر گرفته شده است.

سید رحیم رضوی نسب تصریح کرد: در انتخاب محل و تعیین شعب سعی شده که تمامی مردم با سهولت به نزدیکترین شعبه اخذ رای دسترسی داشته باشند.

او افزود: از مجموع شعبه‌های اخذ رای در این دوره،۱۰۹ شعبه اختصاص به شهر سیرجان و نجف شهر دارد و در مناطق روستایی بخش مرکزی ۱۷ شعبه، بخش زیدآباد ۱۴ شعبه، بخش پاریز ۱۶شعبه، بخش بلورد ۸ شعبه و همچنین در بخش گلستان ۱۴ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار