جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان سیرجان با حضور سرپرست فرمانداری و اعضای این کمیته در محل فرمانداری ویژه سیرجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  میلاد عزت آبادی، رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات سیرجان با اشاره به اهمیت حفظ بی طرفی اعضا در جریان انتخابات گفت: اعضای ،کمیته اطلاع رسانی بایستی کاملا بی طرف و بدون حساسیت به فرد یا حزب خاصی فعالیت کنند و اخبار حوزه انتخابات را با صراحت و شفافیت انعکاس دهند تا از بروز شایعات احتمالی جلوگیری شود.

او افزود: اطلاع رسانی انتخابات بایستی مدیریت شود و از ایجاد تنش جلوگیری به عمل آید. این امر باید با هدف فراهم سازی شرایط مناسب جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات به وقوع بپیوندد.

همچنین در این جلسه برخی اقدامات کمیته اطلاع رسانی از قبیل تهیه و نصب بنر، پوستر و کلیپ با مفاهیمی همچون مردم سالاری دینی، حقوق شهروندی و... به منظور آگاه سازی و تنویر افکار عمومی و تشویق مردم به حضور در انتخابات، دیدار با اهالی رسانه و خبرنگاران صدا و سیما به منظور برنامه ریزی بهتر برای انعکاس اخبار، استفاده از تلویزیون‌های شهری جهت پخش کلیپ‌های آموزشی و... در دستور کار قرار گرفت و شرح وظایف اعضا مشخص گردید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار