خطیب نماز جمعه اهواز:

نمایندگان در مجلس، مطالبات مردم را در نظر بگیرند/انتخاب باید آگاهانه باشد

امام جمعه اهواز گفت: نمایندگان مردم در بهارستان باید مطالبات مردمی را در نظر بگیرند و برای رفع مشکلات جامعه از جمله؛ بیکاری جوانان تلاش کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد خطیب جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مردم به جایگاه و اهمیت مجلس شورای اسلامی آگاه دارند.

او افزود: ملت ایران باید مجلسی در تراز انقلاب اسلامی رقم بزنیم، اگرچه مجلس کنونی که در روز‌های پایانی است با وجود تمام اقدامات قابل تحسین و قابل قبولی را انجام داد، اما به نظر من در تراز انقلاب اسلامی نبوده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بی توجهی بسیار نمایندگان به مسائل و مشکلات اقتصادی، معیشت و اشتغال جوانان و مطالبات مردمی را غیر قابل قبول عنوان کرد و بیان داشت: نمایندگان در مجلس شورای اسلامی باید با برنامه ریزی‌ها و مطالعات دقیق مطالبات مردمی را از دولت بخواهند و مسائل آن‌ها را پیگیری کنند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: ما در انتخابات پیش رو باید نماینده‌ای را انتخاب کنیم که انقلابی و جهادی باشد، در راه خدمت به مردم شب و روز نشناسد و بعد از مسائل فرهنگی اولویت اولش مسائل اقتصادی و معیشتی و اشتغال جوانان باشد.

حد زنان مسلمان را درست تشخیص دهیم

نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه سخنان خود ضمن تبریک میلاد پر خیر و برکت حضرت زهرا (س) به نکاتی از قول مقام معظم رهبری به مناسبت روز زن که فرمودند: ما در روز ولادت این بانوی بزرگ اسلامی، جا دارد که حد زن مسلمان را درست تشخیص دهیم و گفت: نیاز جامعه ما ترویج این بیان ارزشمند است که زن مسلمان الگویی دارد به نام حضرت زهرا (س) که با آن مقام والایی که داشتند هم خانه دار بودند و هم مادر و هم به معنای واقعی همسر و داشتن این ویژگی‌ها برای ایشان حقیر نیست، بلکه ویژگی‌های قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد تصریح کرد: از همه مردم ولایتمدار کشور ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف و ولایتمدار خوزستان و اهواز به خاطر حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن که چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود قدردانی می‌کنم.

او حضور باشکوه مردم با وجود سرما و برف در برخی استان‌ها را قابل تقدیر دانست و اذعان داشت: حضوری که عزت و روح تازه‌ای در انقلاب اسلامی دمید و نشان می‌داد که مردم با وجود تمام مشکلات اینگونه به تکلیف خود عمل می‌کنند.

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد: مردم ما در این ۴۱ سال سختی‌های بسیاری را متحمل شدند، اما مردم خوزستان سخت‌تر از آن‌ها دشواری‌ها را لمس کردند، اما با صلابت و ابهت حضور انقلابی و با طراوت و انقلابی شان را به رخ جهان کشیدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.