برگزاری نمایش فیلم وعکس و کارگاه‌های آموزشی در انزلی

انجمن سینمای جوانان بندر انزلی برنامه نمایش فیلم وعکس و کارگاه‌های آموزشی برگزار کرده است.

برگزاری نمایش فیلم وعکس و کارگاه‌های آموزشی در انزلیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،زهره زمانی رئیس انجمن سینمای جوانان انزلی گفت: برنامه نمایش فیلم وعکس و کارگاه‌های آموزشی با حضور فیلمسازان برجسته کشوری از سوی این انجمن برگزار شده است.

او با بیان اینکه، این برنامه از دیروز آغاز شده است و تافردا ادامه دارد، افزود: در این دوره به صورت روزانه برنامه نمایش فیلم و عکس هنرجویان فیلمسازی و فیلمسازان جوان ۹۸-۹۷ را داریم و کار‌های هنرجویی در زمینه عکس و فیلم مورد قضاوت داوران قرار می‌گیرد و جوایزی به آن‌ها اهدا می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان انزلی گفت: در روز نخست این کارگاه آموزشی مباحث پیش تولید چیست، عوامل چه وظایفی دارند با حضور شهریار پورسیدیان کارگردان مطرح گیلانی برگزار شد.

زهره زمانی با اشاره به رایگان بودن کارگاه‌ها برای شرکت کنندگان، افزود: کارگاه زیبایی شناسی تدوین تداومی، و کارگاه انتقال تجربه در هنگام ساخت فیلم طراحی صحنه کنترل و اداره صحنه با حضور آرمان فیاض، سعید نجاتی، بهزاد دورانی در محل انجمن برگزار می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان انزلی تصریح کرد: برنامه‌های جنبی دیگری از قبیل اجرای قطعات موسیقی زینت بخش این دوره است.

شهر انزلی دروازه ورود سینماتوگراف به ایران، موطن ابراهیم مرادی نخستین فیلمساز تاریخ سینمای ایران و خاستگاه سینماگران مطرحی، چون فرهاد مهرانفر، مهرداد اسکویی، زنده یاد حامد خسروی، رضا بهرامی نژاد، کورش فرزانگان، حسن بهرام زاده، زهره زمانی، طوفان نهان قدرتی و دیگران است.

انجمن سینمای جوانان انزلی از سال ۷۶ به طور رسمی شروع به فعالیت کرده و بسیاری از این فیلمسازان برجسته را به سینمای مستند ایران معرفی کرده است.

 

انتهای پیام / ق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.