حزب الله در خراسان رضوی لیست انتخاباتی می‌دهد

دبیر شورای هماهنگی نیرو‌های حزب الله در شرق کشور گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیرو‌های حزب الله لیست انتخاباتی می‌دهند.

حزب الله در خراسان رضوی لیست انتخاباتی می‌دهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید استاد دبیر شورای هماهنگی نیرو‌های حزب الله در شرق کشور گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات برای ما اصل است و ما با توجه به سخنان ایشان با شاخص‌های جوان‌گرایی، گردش نخبگانی صحیح و گام دوم در انتخابات مجلس یازدهم حاضر می‌شویم و تاکنون با کاندیدا‌هایی که دارای این شاخص‌ها بودند جلساتی برگزار کردیم که این جلسات همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه ما هنوز به لیست قطعی نرسیدیم و در چند روز آینده لیست‌مان را اعلام می‌کنیم، بیان کرد: در شورای ائتلاف اصولگرایان نه از ما دعوت شده بود و نقشی در آن نداشتیم، ما پای هیچ چیزی را امضا نکردیم و با توجه به فرمایشات رهبری وارد انتخابات شدیم.

دبیر شورای هماهنگی نیرو‌های حزب الله در شرق کشور همچنین تصریح کرد: ما در دوره‌های قبل در شورای ائتلاف حضور داشتیم، اما این دوره حضور نداشتیم و بر همین اساس خودمان با برخی تشکل‌ها و نخبگان وارد همکاری و مذاکره شدیم، در حال حاضر فضای انتخاباتی هنوز گرم و پر رونق نشده است، به همین جهت ما قطعا با ارائه لیست در جهت داغ شدن فضای رقابت در استان حضور پیدا خواهیم کرد.

او ادامه داد: در انتخابات خبرگان نیز کاندیدای مورد حمایت ما آیت الله مصباح یزدی است.
 
منبع؛ ایسنا
 
انتهای پیام//ف.ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.