رییس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد؛

تدابیر رییس قوه قضاییه تحولی در مشکلات قضایی کشور+ تصاویر

موحد گفت: تدابیر‌ی که رییس قوه قضاییه در جریان سفر به استان کرمان خواهید اندیشید تحول و برکت در دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یداالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان امروز در مراسم دیدار حجت الاسلام و المسلمین رییسی رییس قوه قضاییه با قضات و کارمندان اداری دادگستری استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی گفت: میزبان ریاست قوه قضاییه در دیار کریمان دیار شهید باهنر هستیم  تدابیر تحول گرای شما در منشور گام دوم رشد و قوای کشور و حل مشکلات قضاتی بسیار موثر بوده است.

او ادامه داد : تدابیر‌ی که در جریان این سفر خواهید اندیشید تحول و برکت در دستگاه قضایی است.

موحد به برخی از ویژگی مهم استان کرمان این خطه از ایران مهد سرداران ، شهدا ، جانبازان و آزادگان و از جمله  ۲۳ نفر دانش آموز معروف در دوران جنگ پرداخت و افزود: کرمان  پهناورترین استان کشور است و با  ۴ درصد جمعیت کل کشور نهمین استان پر جمعیت است و  ۳۲ حوزه قضایی دارد و در مرکز شهر ۴ مجمتع قضایی موجود است .

او افزود: در این استان ۴۲ نوع مواد معدنی وجود دارد که آن را تبدیل به بهشت معادن کشور کرده  است و از لحاظ کشاورزی و صنعت و سرمایه ملی دارای مواهب بسیاری است و  صادرات غیر نفتی از استان کرمان در اقتصاد کشور تاثیر گذار است.

موحد تاکید کرد :با وجود این همه مواهب مشکلاتی نیز وجود دارد از جمله پهنای استان و قاچاق مواد مخدر که از این استان عبور می‌کند  منشا خشونت ، آسیب‌های اجتماعی و تاثیر امنیتی برای استان  شده است.

او تصریح کرد : امسال ۲۰ درصد  افزایش کشفیات مواد داشته ایم  و به طور متوسط ۱۵۰۰ نفر از اتباع غیر مجاز در حال تردد در جاده ها هستند و ۳۰ درصد جرایم و تلفات جاده‌ای را افزایش می دهند به علاوه  سلاح‌های غیر مجاز ،فقر و محرومیت در شهرستان های شرقی بسیار جدی است.

موحد با اشاره به عملکرد دادگستری استان کرمان گفت: جمعیت کیفری زندان ها و ورود پرونده ها کاهش یافته است به علاوه اینکه در زمینه صلح و سازش در پرونده ها مقام سوم کشور را دارا هستیم .

او تاکید کرد: برای رونق تولید از تعطیلی برخی کارخانه ها جلوگیری شد و طرح احسان، شفا ،طرح‌های ابتکاری برگزار و ۱۰۸ مسجد طرح هر مسجد یک حقوقدان را اجرا کردند .

تدابیر رییس قوه قضاییه تحولی در مشکلات قضایی کشور

تدابیر رییس قوه قضاییه تحولی در مشکلات قضایی کشور

تدابیر رییس قوه قضاییه تحولی در مشکلات قضایی کشور

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار