رئیس قوه قضائیه وارد کرمان شد/ رئیسی: پرونده شهادت سردار سلیمانی پیگیری می شود

رئیس قوه قضائیه امروز برای سخنرانی در مراسم اربعین سردار سلیمانی و شرکت در چند جلسه وارد کرمان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه صبح امروز وارد فرودگاه کرمان شد.

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به فرودگاه کرمان ضمن عرض تسلیت به مردم کرمان به مناسبت چهلم شهید سردار سلیمانی گفت:  توفیق دارم روز چهلم سردار بزرگ اسلام در خدمت مردم استان کرمان باشم.

او تصریح کرد: سردار سلیمانی باعث افتخار جهان اسلام است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در مورد پرونده شهادت  سردار شهید سلیمانی همه جهان علیه آمریکا شوریده اند و متوجه اهداف بلند شهید سلیمانی شدند ، تصریح کرد: پرونده شهادت سردار سلیمانی در دادسرای تهران تشکیل شد و با همکاری وزارت خارجه و مسئولان دیگر این قضیه را دنبال خواهیم کرد و یقین داریم به پاکی خون شهید سلیمانی،  انتقام از قاتلان این شهید به خصوص آمریکایی ها گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام رئیسی افزود: در این سفر تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم دیدار با کارکنان و مسئولین استان داشته باشیم و از نزدیک مسائل کرمان را پیگیری کنیم که البته بخشی در کرمان و بخشی در مرکز دنبال خواهد شد.

شرکت در جلسه شورای قضایی، دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضا و مهم‌تر از همه سخنرانی در جمع عزاداران اربعین سردار شهید سلیمانی از برنامه‌های امروز سفر رئیس قوه قضاییه است.

رییس قوه قضاییه وارد کرمان شد/ انتقام خون شهید سلیمانی را می گیریم +عکس

رییس قوه قضاییه وارد کرمان شد/ انتقام خون شهید سلیمانی را می گیریم +عکس

رییس قوه قضاییه وارد کرمان شد/ انتقام خون شهید سلیمانی را می گیریم +عکس

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار