پروژه قطار شهری کرمانشاه در انتظار بودجه

فرماندار کرمانشاه گفت : بخش‌های از کار پروژه قطار شهری کرمانشاه در قطعه میدان آزادی تا سه‌راه نواب، با کمبود بودجه مواجه شده است.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت‌های فیزیکی پروژه قطار شهری، گفت : قطار شهری کرمانشاه با تغییری که از منوریل به قطار شهری داشته در بخش‌های از کار خیلی خوب پیش رفته است.

او گفت : از سه‌راه ۲۲ بهمن تا چهارراه بسیج در زیر زمین، عملیات تونل به طورکلی به پایان رسیده و کاملا کار‌های زیرزمینی انجام شده است.

فرماندار کرمانشاه گفت: بخش‌های از کار نیز در قطعه میدان آزادی تا سه‌راه نواب انجام شده که در حال حاضر با کمبود بودجه مواجه شده است.

او با بیان اینکه تامین بودجه نیازمند مصوبه‌هایی در راستای اوراق مشارکت از سوی شورای شهر و شهرداری است، گفت: اوراق مشارکت که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است، کمک خوبی به ادامه این پروژه خواهد کرد و می‌توانیم بخش دیگری از کار را انجام دهیم.

رنجبر در پاسخ به این سوال که پروژه منوریل کرمانشاه چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: زمان و تاریخ دقیقی برای بهره‌برداری از آن نمی‌توانم اعلام کنم، در قسمتی از کار در بخش شمالی پروژه با میراث فرهنگی مشکلاتی داریم.

فرماندار کرمانشاه گفت: تهاتر‌هایی از سوی شهرداری با قرارگاه خاتم انجام شده که امیدواریم با وجود آن، پروژه سرعت بگیرد.

او در خصوص پروژه تله‌کابین گفت: کار‌های اولیه از سوی شهرداری در حال انجام است که پس از نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار