معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

روند آرام و خوب فرآیند انتخابات در خراسان رضوی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تا این مرحله از فرآیند انتخابات، رفتار‌های عاقلانه، متعارف، متعادل و بسیار خوب را در حوزه اجرا شاهد بودیم.

روند آرام و خوب فرآیند انتخابات در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در دیدار با فرمانداران استان، گفت: تا این مرحله از فرآیند انتخابات ، رفتار‌های عاقلانه، متعارف، متعادل و بسیار خوب را در حوزه اجرا شاهد بودیم و باید تلاش شود این روند تا انتهای برگزاری انتخابات ادامه داشته باشد.
 
او تصریح کرد: در گام دوم انقلاب باید از مرحله عمل زدگی خارج شده و با برنامه، برنامه ریزی و اقدام نمائیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: خوشبختانه تیم انتخاباتی استانداری خراسان رضوی و به صورت مشخص فرمانداران یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب یعنی پرهیز از کشمکش‌ها و اختلافات داخلی را تاکنون رعایت کرده‌اند.

جعفری با اشاره به اینکه تاکنون قانون انتخابات در ابعاد مختلف توسط ستاد انتخابات استان رعایت شده است، افزود: دستگاه احراز هویت برخط به نحوی طراحی شده است که به صورت لحظه‌ای آمار تعرفه‌های شعب انتخابات استان را اعلام می‌کند و در جهت رفع دغدغه کمبود تعرفه در یک شعبه خاص مفید واقع خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه مشارکت مردم با امنیت ملی گره خورده است، از فرمانداران خواست زمینه مشارکت حداکثری را در حوزه مسئولیت خود فراهم کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مردم همیشه نشان داده‌اند که در اوقات حساس یاور و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و کشور خود ایران بوده‌اند و هستند بنابراین  در انتخابات پیش رو هم با حضور خود بار دیگر اقتدار ملی را تضمین خواهند کرد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.