معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران مطرح کرد؛

پشت پرده خبر قطع درختان محدوده طرح زیر گذر گیشا

حیدر نیا درباره خبر قطع درختان محدوده طرح زیر گذر گیشا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زیر گذر گیشا قرار است نیمه اسفند ماه افتتاح و به بهره برداری برسد، یکی از چالش های مدیریت شهری، طرح تعریض بخشی از خیابان است که در ضلع شمال غرب  طرح زیر گذر گیشا قرار گرفته و در آن معبر بیش از ۸۰ اصله درخت وجود دارد که مدیریت شهری باید برای حل مشکل تعریض معبر این تعداد درختان را جا به جا کند.

امیرحسین حیدرنیا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات طرح تعریض ضلع شمال غربی تقاطع گیشا با بزرگراه جلال آل احمد گفت: بر اساس مطالعات انجام شده برای تسهیل بار ترافیک و ایجاد دسترسی مدیریت شهری باید در محدوده خیابان فروزان‌فر معبر را به میزان هفت متر تعریض کند و این اقدام در دستور کار مدیریت شهری است.


بیشتر بخوانید: نیمه ابتدای اسفند ماه زمان افتتاح طرح عظیم عمرانی در پایتخت 


معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران بابیان این که برای اجرا طرح تعریض خیابان باید 80 اصله درخت ار آنجا جا به جا شود ،افزود: موضوع جابه‌جایی درختان به سازمان بوستان‌ها اعلام شده و با موافقت این سازمان طرح اجرا می شود.

او در پاسخ به این سوال که جابه‌جایی درختان معبر در چه بازه زمانی انجام می شود، گفت: این طرح به فوریت در دستور کار مدیریت شهری است و طبق گفته ها جا‌به‌جایی درختان باید از شب گذشته انجام می شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار