تولیت آستان قدس رضوی:

شهید سردار قاسم سلیمانی به نصرت الهی باور داشت

تولیت آستان قدس رضوی گفت: عمل صالح شهید سلیمانی از بهترین اعمال بود که توانست شر داعش ساخته آمریکا، صهیونیسم و مرتجعان منطقه را کم کند.

شهید سردار قاسم سلیمانی به نصرت الهی باور داشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی امروز در دیدار با دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با گرامیداشت یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: این سردار شهید خداباور بود و به نصرت الهی باور داشت، عمل صالح این شهید والامقام از بهترین اعمال بود که توانست شر داعش ساخته آمریکا، صهیونیسم و مرتجعان منطقه را کم کند.

او ادامه داد: راه نجات، سربلندی، عزت و شوکت مسلمانان، راهی است که امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، مرحوم شیخ عبدالمجید سلیم و مرحوم شیخ شلتوت معرفی کردند و آن تفکری است که بر نقاط مشترک مذاهب اسلامی توجه دارد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار تصور می‌کرد با شهادت این سردار دلاور می‌تواند راه مقاومت را به بن بست برساند، گفت: نباید از کنار این جنایت آمریکا به راحتی عبور کرد و ضرورت دارد امت مسلمان به ویژه جوانان را نسبت به دشمنان اسلام بیدار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری، دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان نیز در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، از خدمات آستان قدس رضوی به زائران پاکستانی قدردانی و تشکر کرد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.