تولیت آستان قدس رضوی:

شهدای مدافع حرم همچون فاطمه زهرا(س) جان خود را نثار ولایت کردند

حجت‌الاسلام مروی گفت: شهدای مدافع حرم همچون فاطمه زهرا(س) جان خود را در راه دفاع از ولایت نثار کردند.

شهدای مدافع حرم همچون فاطمه زهرا(س) جان خود را نثار ولایت کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار ۹۰۰ نفر از مادران و همسران شهدای تیپ فاطمیون در  حرم مطهر رضوی، گفت: اولین شخصی که در این عالم جان خود را فدای دفاع از امامت و ولایت کرد، حضرت فاطمه زهرا (س) بود.

او اندوه حضرت زهرا (س) را به دلیل محرومیت جامعه و امت اسلام از ولایت امیرالمؤمنین علی (ع) معرفی و خطاب به خانواده شهدا، تصریح کرد: پدران، همسران، فرزندان و برادران شما راه فاطمه زهرا (س) را پیمودند و در مسیر امامت و ولایت قدم برداشتند و جان عزیزشان را همچون حضرت فاطمه زهرا (س) نثار امامت و ولایت کردند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: شما عزیزترین کسان خود را در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و اسلام ناب فدا کردید، بنابراین قطعا در دنیا و آخرت مشمول شفاعت حضرت زهرا (س) خواهید بود.
 
حجت‌الاسلام مروی با بیان اینکه ما به مرز‌های جغرافیایی اعتقادی نداریم؛ مرز ما، مرز میان ایمان و کفر است، افزود: خانواده شهدای فاطمیون علاوه بر تحمل سختی غربت، شهادت عزیزان خود را نیز تحمل می‌کنند و این سختی دوچندان است. اما با این وجود اجازه ندادند حرامیان داعشی به مرقد مطهر دختر فاطمه زهرا (س) نزدیک شوند و جسارت کنند.

او با بیان اینکه عزیزان شما اجازه بی‌احترامی به زینب کبری (س) را ندادند و با نثار جان خود از حریم اهل بیت (ع) دفاع کردند، تصریح کرد: شما هیچ تفاوتی با مادران و همسران شهدای واقعه کربلا ندارید و مطمئنا اگر در کربلا نیز بودید حضرت زینب (س) را تنها نمی‌گذاشتید، شما در پیشگاه اباعبدالله (ع) و حضرت زینب (س) رو سفید هستید.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار