تجهیز شعب اخذ رای فریمان به دستگاه احراز هویت

با هدف آموزش و بازآموزی موارد مرتبط با انتخابات، جلسه آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار درشعب اخذرای در سالن اجتماعات فرمانداری فریمان برگزارشد.

تمامی شعب اخذ رای شهرستان فریمان به دستگاه احراز هویت تجهیز می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباسعلی صفایی فرماندار فریمان در جلسه آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای گفت: تمامی شعب اخذ رای شهرستان (۷۳ شعبه) به دستگاه احراز هویت تجهیز می‌شوند که این دستگاه‌ها به صورت آنلاین با سیستم «دیتا بیس» وزارت کشور مرتبط است و استعلام هویتی رای دهندگان را در کمترین زمان پاسخ می‌دهد.
 
او افزود: با استفاده از این دستگاه می‌توان از رای تکراری، رای دادن با استفاده از شناسنامه متوفیان و رای دادن افراد زیر ۱۸ سال جلوگیری کرد چراکه هنگام احراز هویت، کُد استعلام به این سه طیف تعلق نمی‌گیرد.
 
صفایی با اشاره به این که در هفته جاری مانور‌هایی در برخی از شعب اخذ رای با هدف بررسی میزان آمادگی پرسنل در بهره گیری از دستگاه‌های احراز هویت برگزار شد گفت: برای هر شعبه اخذ رای ۲ تن به منظور استفاده از دستگاه احراز هویت آموزش دیدند تا در صورت خستگی یا غیبت یکی از آن ها، دیگر کاربر بتواند تکالیف پیش بینی شده را به نحو مطلوب انجام دهد.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.