جدال حساس تیم ها در دور رفت پلی آف فوتسال بانوان

دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه با حضور ۴ تیم مدعی برگزار می‌شود.

جدال حساس تیم ها در دور رفت پلی آف فوتسال بانوانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۱۱ صبح با حضور ۴ تیم مدعی ملی حفاری، مس رفسنجان، هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپا در ۲ شهر تهران و مشهد برگزار می‌شود. در این بازی تیم فوتسال بانوان سایپا مقابل تیم ملی حفاری صف آرایی می‌کند و تیم هیات خراسان میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود. همچنین دور برگشت مرحله پلی آف جمعه ۱۹ اسفند ماه در خانه رفسنجان و ملی حفاری برگزار می‌شود تا تیم‌های صعود کننده به مرحله فینال رقابت‌ها مشخص شود.  

سایپا تهران - ملی حفاری

تیم فوتسال بانوان سایپا تهران در اولین دیدار از مرحله پلی آف در سالن الغدیر تهران میزبان تیم ملی حفاری خواهد بود. نارنجی پوشان که در نیم فصل اول رقابت‌ها به قهرمانی رسیده بودند اکنون  تلاش می‌کنند تا با پشت سر گذاشتن این بازی و صعود به مرحله پلی آف جام قهرمانی در فصل ۹۸ فوتسال بانوان را به دست بگیرند. سایپایی‌ها از بازیکنان خوبی همچون فاطمه صدقیانی زاده ملی پوش کشورمان و مارال ترکمان بهره‌مند هستند.

ترکمان در تورنمنت کافا توانست نقش زیادی در قهرمانی کشورمان داشته باشد و بیشترین تعداد گل در آن بازی‌ها را به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن رقابت‌های کافا انتخاب شد، نارنجی پوشان با حضور ستاره‌های نام دارشان از جمله فاطمه ارژنگی و هدایت نیلوفر اردلان شانس زیادی برای قهرمانی در این فصل دارند.

در آن طرف، تیم ملی حفاری با باریکنان باتجربه و ملی پوشش همچون فهمیه زارعی، فرشته خسروی و فاطمه پاپی بهره می‌برد. تیم ملی حفاری در پایان دور گروهی لیگ فوتسال بانوان در صدر جدول قرار گرفت و به عنوان اولین تیم به مرحله پلی آف صعود کرد. به هر حال  بازیکنان حفاری به دنبال قهرمانی در رقابت‌های امسال هستند و حتی در دور برگشت مسابقات لیگ این فصل سایپایی‌ها را در اهواز شکست دادند.

هیات فوتبال خراسان رضوی - مس رفسنجان

تیم فوتسال بانوان هیات خراسان که با هدایت مربی جوانش فاطمه شریف به دور پلی آف رقابت‌ها صعود کرده است از بازیکنان ارزنده ای، چون نسیمه غلامی، سارا شیربیگی، زهرا لطف آبادی و محدثه محمدی بهره می‌برد. زهرا لطف آبادی سنگربان تیم هیات خراسان و سارا شیربیگی خانم گل این تیم است. هر چند که شیربیگی در اواخر دور گروهی لیگ دچار آسیب شده بود، اما به نظر می‌رسد به بازی‌های مرحله پلی آف برسد.

در طرف مقابل مس رفسنجانی قرار دارد که به عنوان تیم دوم لیگ به پلی آف رسید. این تیم در سال گذشته در فینال رقابت‌ها نتیجه را به نامی نو واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی رسید، اما اکنون به دنبال جبران نتیجه سال گذشته برای کسب عنوان قهرمانی است و از ملی پوش باتجربه ای، چون فاطمه اعتدادی در ترکیب خود بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید: ستاره‌های فوتسال بانوان در پلی آف لیگ برتر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار