برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه در دانشگاه شهید بهشتی

احسان قائم مقامی به طور هم زمان با شصت شطرنج باز حرفه‌ای، بازی می‌کند.

برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه در دانشگاه شهید بهشتیبه گزارش خبرنگار حوزه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و تاسیس دانشگاه شهید بهشتی، مسابقه شطرنج سیمولتانه با حضور احسان قائم مقامی و شصت شطرنج باز به طور هم زمان در دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است.

نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی، در حاشیه برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه گفت: این حرکت ارزشمند که امروز در دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است، به مناسبت جشن چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر و شصتمین سال تاسیس دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

نصیری قیداری ادامه داد: شصت شطرنج باز با سابقه خوب در این مسابقه حضور دارند که همه آن‌ها در شطرنج دارای مهارت هستند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی افزود: نقطه عطف این حرکت، حضور احسان قائم مقامی، شطرنج باز مطرح و قهرمان کشورمان است که در سطح ملی، منطقه و در سطح بین المللی چهره شناخته شده‌ای است. این جوان عزیز که هم در حوزه تحصیل و هم در حوزه ورزش جایگاه خوبی دارد، با این شصت نفر به طور هم زمان بازی خواهد کرد.

نصیری قیداری تصریح کرد: این نوع حرکت‌ها هم برای ایجاد انگیزه در جوانان و هم به عنوان برگزاری یک گردهمایی شاد در دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، می‌تواند حرکت مثبت و خوبی باشد. البته در کنار این برنامه‌ها، برنامه‌های متعددی را به ویژه در دهه فجر با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، داشتیم.


بیشتر بخوانید : قائم مقامی: افراد شایسته باید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باشند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار