شهرک شیمی کرمانشاه از سال گذشته بلاتکلیف است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شهرک شیمی کرمانشاه از سال گذشته بلاتکلیف است، گفت : تمام ادارات مربوطه باید هرچه زودتر این شهرک را تعیین تکلیف کنند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : این شهرک از سال گذشته بلاتکلیف است از این رو باید هرچه زودتر ساماندهی شود.

او با بیان اینکه این شهرک در اطراف روستای «سمنگان» شهرستان صحنه قرار دارد، گفت : تاکنون چند شرکت در این شهرک فعالیت خود را آغاز کرده اند، اما با توجه به اینکه جزء بدهکاران بانکی محسوب می‌شوند کار آن‌ها نیمه‌کاره رها شده است.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه زمین‌های این شهرک اکنون بدون استفاده رها شده است، گفت: تمام ادارات مربوطه و بانک‌ها باید در زمینه تعیین تکلیف این شهرک پیگیری لازم را داشته باشند.

حاتمی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید از تمام توان خود در راستای رفع موانع تولید استفاده کنند.

او با بیان اینکه کرمانشاه با معضل بیکاری روبه رو است، گفت: یکی از مهمترین راهکار‌های اشتغالزایی در استان جذب سرمایه گذاری و رونق تولید است.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: باید روند سرمایه گذاری را در استان کرمانشاه تسهیل کنیم تا بتوانیم سرمایه گذاران را جذب کنیم.

حاتمی افزود: کرمانشاه دارای زیرساخت‌های بسیاری در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و صنعتی است که باید به خوبی از آن‌ها استفاده کرد.

او با اشاره به نرخ پایین تورم در استان گفت: کرمانشاه در جایگاه ۲۷ کشور قرار دارد و جزء استان‌های ارزان محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: ستاد‌های سرمایه گذاری را در دستگاه‌های کلیدی راه اندازی کرده ایم تا صدور مجوز‌های سرمایه گذاری به کمتر از ۲ هفته برسد.

حاتمی،گفت: صدور مجوز‌های ساخت و ساز برای سرمایه گذاران نیز تا پایان سال جاری زیرنظر این ستاد‌ها درخواهند آمد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار