امانتداری مهمترین وظیفه مجریان برگزاری انتخابات

فرماندار شهرستان روانسر گفت : امانتداری مهمترین وظیفه مجریان برگزاری انتخابات در پای صندوق‌های اخذ رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سعدی مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر گفت : مردم به مجریان برگزاری انتخابات اعتماد دارند و ما نباید به عنوان حافظان رأی مردم به نفع کسی یا جریان خاصی حرکت کنیم.

او گفت : اجرای صحیح انتخابات، مبتنی بر قوانین و مقررات و اصل بی طرفی در دستور کار ستاد انتخاباتی شهرستان روانسر است.

فرماندار روانسر افزود: متولیان برگزاری انتخابات، نقش اصلی و مسوولیت مستقیم در برگزاری صحیح و قانونمند انتخابات را بر عهده دارند.

مصطفی زاده، توجه کامل به قانون و رهنمودهای مقام معظم رهبری را، ضامن سلامت انتخابات دانست و افزود: وظیفه ما در انتخابات پایبندی به قانون و صیانت از آرای مردم است.

فرماندار روانسر، نمایندگان خود را به رعایت اصل بی طرفی توصیه کرد و گفت: تلاش تمام عوامل اجرایی انتخابات اجرای دقیق قوانین است تا هیچ کس نتواند بر صحت اجرای آن خدشه و یا شبهه ای وارد کند.

مصطفی زاده گفت: رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و آگاهی بر وظایف از مهمترین ویژگی‌های نمایندگان فرماندار است و برقراری امنیت در شعبه های رأی گیری و هم افزایی قانونی با تمام ارکان صندوق را خواستار شد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار