وجود ۲۴۳ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی

فرماندار پاوه،گفت : ۲۴۳ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی در نظر گرفته شده است.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پرویز ایده‌پور فرماندار پاوه با اشاره به اینکه مقدمات لازم برای برپایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اورامانات فراهم است، گفت : ۲۴۳ شعبه اخذ رای برای این منطقه در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۲۷ شعبه ثابت و ۱۱۶ شعبه سیار است.

او گفت : در شهرستان پاوه ۷۰ شعبه، جوانرود ۶۹ شعبه، ثلاث باباجانی ۴۷ شعبه و روانسر ۵۷ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

فرماندار پاوه با اشاره اینکه بیش از ۴۸۶۰ نفر در این حوزه انتخابیه برای برپایی انتخابات پای کار هستند، گفت: برای هر شعبه اخذ رای به طور میانگین ۲۰ نفر در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

 ایده پور،گفت: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه برای تامین امنیت شعب اخذ رای نیز انجام شده است.

ایده‌پور درباره وضعیت واجدین شرایط رای دادن در این حوزه انتخابیه گفت: در پاوه حدود ۴۷ هزار نفر، جوانرود حدود ۵۸ هزار نفر، ثلاث باباجانی حدود ۲۵ هزار نفر و در روانسر حدود ۳۸ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

او از مشارکت قابل توجه مردم اورامانات در ادوار گذشته انتخابات یاد کرد و گفت: با توجه به شور و نشاط انتخاباتی که در منطقه شاهد هستیم، امیدواریم امسال نیز مشارکت حداکثری مردم را شاهد باشیم.

فرماندار پاوه از تب و تاب تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی در حوزه اورامانات یاد کرد و گفت: توقع ما از نامزد‌ها رعایت قانون و از مردم نیز ابتدا حضور پرشور در انتخابات و سپس انتخاب آگاهانه است.

ایده‌پور گفت: تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم انجام خواهیم داد و از رای آن‌ها حفاظت و حراست می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار