افتتاح پارک خبرنگار در کرمان

شهردار منطقه سه شهر کرمان گفت: پارک خبرنگار به پاس خدمات ارزنده و ارزشمندخبرنگاران و با هدف تقدیر از زحمات این قشر تلاشگر، در شهرک خواجو احداث شده و هم اکنون آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  رامین امیرمداح ، شهردار منطقه سه شهر کرمان با اشاره به جایگاه والای خبرنگاران و اهمیت رسانه در کارکردهای اجتماعی گفت: اهمیت و نقش خبر و خبرنگاران در جهت بهبود وضعیت شهری و توسعه‌ی همه جانبه آن بر هیچکس پوشیده نیست.

او با اشاره به نقش تأثیرگذار خبرنگاران در آگاه سازی شهروندان از مسائل، تصریح کرد: به طور حتم شهروند مطلع، ما را در انجام و رسیدن به اهداف عالی شهرداری یاری می‌کند.

شهردار منطقه سه کرمان مساحت پارک خبرنگار راحدود یک هکتار اعلام کرد و گفت: با همت و تلاش شبانه روزی معاونان و نیروهای معاونت‌های خدمات شهری و حمل و نقل و امورزیربنایی منطقه سه این مجموعه با طراحی جدید و متفاوت آماده بهره برداری است.

امیرمداح از تجهیز پارک خبرنگار به آبنمای هارمونیک، وسایل تندرستی، پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده‌روی، آلاچیق، نیمکت و سطل زباله پارکی، نورپردازی، سرویس بهداشتی، ز مین‌های ورزشی، فضای سبز جدید خبرداد.

او از طراحی متفاوت و زیبای پیست دوچرخه سواری در پارک خبرنگار اشاره کرد و گفت: مسیر دوچرخه سواری طوری طراحی شده است که دوچرخه سواران از زیرگذرهایی که ساخته شده است عبور می‌کنند و این طراحی علاوه بر جذابیت برای دوچرخه سواران، زیبایی فضای پارک را نیز دو چندان ساخته است.

امیر مداح تصریح کرد: در پارک خبرنگار مسیر تردد افراد کم توان و همچنین وسایل تندرستی برای استفاده آنها نیز دیده شده است.

او از نصب وسایل بازی در این پارک خبر داد و گفت: برای ایمنی بیشتر کودکان و آسودگی خیال خانواده‌ها، فضای بازی کودکان با نصب کف پوش ایمن سازی شده است.

امیر مداح  از نصب المان با موضوع قلم و خبر نویسی در این پارک خبر داد و افزود: همزمان با افتتاح پارک از آن رونمایی خواهد شد.

پارک خبرنگار در اوایل اسفندماه امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار