فرمانده انتظامی کرمان؛

خط قرمز پلیس امنیت و سلامت انتخابات است

سردار ناظری گفت: اولویت اصلی پلیس حفظ سلامت و امنیت صندوق‌های رای است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز درجمع اصحاب رسانه از راه اندازی قرارگاه امام علی (ع) خبر داد و گفت: در زمان انتخابات ۵پاسگاه نیز در جنوب، غرب و شرق استان با جمعیت بیش از ۱۲هزار نفر در حوزه نظم و امنیت درحوزه ترافیک و نظم و امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق‌های اخذ رای فعال خواهند بود.

او افزود: امیدواریم رسانه‌ها بانقش فعال و ارزنده خوب خود فضای خوبی در جامعه ایجاد کرده باشند.

ناظری تصریح کرد: آمادگی کامل برای امنیت و احساس آرامش برای یک انتخابات باشکوه درجامه و استان وجود دارد.

او بیان کرد: انتخابات به عنوان یک فرصت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است.

ناظری همچنین نقش رسانه‌ها را در حضور حداکثری مردم بسیار تاثیر گذار است و گفت: مردم باحضور خود در انتخابات در حفظ امنیت، اقتدار و دستاورد‌های ارزشمند این نظام و انقلاب نقش تاثیر گذاری دارند.

او بااشاره به اینکه انتخابات مجلس از بقیه انتخابات مهم‌تر و حساس‌تر است اظهار داشت:حضور در انتخابات نقطه وصل مردم بانظام است.

سردار ناظری در ادامه افزود: حفظ و حراست از صندوق‌های رای او لویت اصلی پلیس است.

او بابیان اینکه درتمام رده‌های انتظامی آمادگی کامل وجود دارد افزود: باتوجه به شرایط حساس کرمان و شهادت حاج قاسم سلیمانی که کرمان را به قبله و اسوه مقاومت تبدیل کرده است بنابراین مسئولیت سنگین تری هم برای مردم، پلیس و رسانه‌ها وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان گفت:بیش از ۲ هزار شعبه اخذ رای در ۹ حوزه انتخابیه در استان خواهیم داشت.

او گفت:پلیس با همکاری بسیج و سپاه آمادگی کامل را برای حفاظت از رای مردم دارد.

فرمانده انتظامی استان  ضمن تاکید بر رعایت قانون در زمان باقی مانده تبلیغات، گفت:مردم و کاندیداها به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه کنند و از تجمع‌ها و تبلیغات غیرقانونی در اطراف شعب اخذ رای در روز انتخابات خودداری نمایند.

سردار ناظری بااشاره به رصد و کنترل فضای مجازی انتخاباتی با تلاش پلیس فتا حضور به موقع مردم در شعب، بی توجهی به شایعات احتمالی، توجه به اخبار موثق، رعایت اخلاق اسلامی و انتخاباتی را خواستار شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:  جانبداری نکردن ، خط قرمز دیگر ماست تا در کمال اقتدار، ضمن رعایت امانت مسئولیت خود را انجام دهند.

او تصریح کرد: برگزاری مراسم و تجمع شادی بعداز پیروزی کاندیدا، نیاز به مجوز شورای تامین دارد و با هرگونه تجمع غیر قانونی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار