تعیین ۲۲۵۰ شعبه اخذ رأی در سطح استان کرمان

رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات کرمان گفت: در کل استان کرمان تا کنون ۲۲۵۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده و هر صندوق یک بازرس و هر حوزه یک هیئت سه نفره مسئول بازرسی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدعلی دهقان رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات کرمان گفت: در انتخابات روز جمعه ۱۰ نماینده از ۲۳ شهرستان و ۹ حوزه انتخابیه استان کرمان راهی مجلس می‌شوند.

او با عنوان اینکه براساس ماده ۲۵ قانون انتخابات اجرای انتخابات به عهده وزارت کشور گذاشته شده و از طرف دیگر حُسن برگزاری انتخابات نیز به عهده وزارت کشور است افزود: در راستای مسئولیت دوم بازرسانی انتخاب و از زمان آغاز تا پایان انتخابات بر روند اجرای آن نظارت دارند.

رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۲۵۰ شعبه در سراسر استان کرمان اخذ رای را به عهده دارند که از این تعداد هزار و ۳۲۸ شعبه اخذ رای ثابت و ۹۲۲ شعبه سیار است تصریح کرد: برای هر صندوق یک بازرس و هر حوزه یک هیئت سه نفره مسئول بازرسی هستند.

او با بیان اینکه بازرسان ویژه‌ای هم برای نظارت بر حُسن اجرای انتخابات و بازرسی بهتر و کنترل جریان انتخابات حضور دارند گفت: عوامل پای صندوق‌ها و ناظران وظیفه سنگینی به عهده دارند تا تک تک آرای مردم به درستی خوانده شده و رای مردم محقق شود.

دهقان افزود: نامزد‌ها در این ایام همه شئون و موازین قانونی و حقوق یکدیگر را رعایت کنند.

اوبا اشاره به اینکه مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند موارد تخلف را به شماره ۱۱۶ اطلاع‌رسانی کنند بیان کرد: مردم، چون دوره‌های گذشته با شور و هیجان حضور گسترده در انتخابات داشته باشند.

رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه در فضای کنونی کشور نگاه دشمن به حضور مردم در صحنه است افزود: حضور گسترده مردم باعث عقب‌نشینی دشمن و عدم حضور مردم سبب می‌شود که دشمن جرات پیدا کرده و جلو بیاید.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.