آخرین وضعیت پزشکی سرخپوشان

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت پزشکی سرخپوشان بعد از بازی با الشارجه امارات توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص آخرین وضعیت پزشکی سرخپوشان اظهار داشت: بعد از بازی با الشارجه، تعدادی از بازیکنان با مصدومیت‌های جزیی رو به رو شدند که کادر پزشکی در تلاش است هر چه سریعتر این بازیکنان را در اختیار کادر فنی قرار دهد.

وی در خصوص مصدومیت سید جلال حسینی گفت: سید جلال در پایان نیمه اول بازی برابر الشارجه از ناحیه پا احساس درد داشت و با صلاحدید کادر فنی، تعویض شد. وضعیت او در حال بررسی است و بنابر تشخیص اولیه، امروز برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال کرد. سعی و تلاش ما این است که او هر چه سریعتر به تمرینات گروهی باز گردد.

علیرضا حقیقت در مورد مهدی شیری نیز افزود: شیری از ناحیه کمر با مصدومیت مواجه شده است که امروز تمرینات پزشکی خاصی را پشت سر گذاشت و مشکل خاصی ندارد.

پزشک پرسپولیس در مورد وضعیت کریستین اوساگونا نیز خاطرنشان کرد: وی نیز در بازی روز گذشته ضرباتی را از ناحیه پا خورده بود که با تشخیص کادر پزشکی، امروز یخ درمانی و تمرینات سبک را در برنامه داشت تا با استراحت، در تهران به تمرینات گروهی باز گردد.

علیرضا حقیقت در پایان گفت: مصدومیت‌های بازیکنان جزیی است و به نظر نمی‌رسد که برای بازی بعدی مشکلی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار