فنونی زاده: پرسپولیس طرح و برنامه‌ای در بازی با الشارجه نداشت/ کیفیت باشگاه‌های عربی بهتر از تیم‌های ایرانی است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس طرح و برنامه‌ای برای حمله به دروازه تیم الشارجه نداشت و فقط سانتر از جناحین انجام می‌شد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی پرسپولیس برابر تیم الشارجه امارات اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ۲ تیم بازی اول خود را شکست خورده بودند به همین علت  طبیعی بود که محتاطانه بازی کنند. تیم پرسپولیس در ۱۵ دقیقه اول خوب ظاهر شد، اما گل بدی را دریافت کرد. همچنین خط دفاع پرسپولیس همانند بازی با الدحیل  و استقلال ضعیف عمل کرد و اشتباهات مدافعان باعث شد که گل تساوی هم دریافت کنیم.  

او ادامه داد: تیم الشارجه امارات برای یک امتیاز به زمین مسابقه آمده بود و به تساوی راضی بود و اگر پرسپولیس حملات همه جانبه  می‌کرد در نهایت  گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساند. به هر حال پرسپولیس طرح و برنامه برای حمله نداشت و فقط سانتر از جناحین انجام می‌شد و مدافعان الشارجه هم توپ‌ها را دفع می‌کردند. تیم الشارجه ضعیف‌ترین تیم در لیگ قهرمانان آسیا است، اما پرسپولیس نتوانست برابر این تیم پیروز شود. همچنین منزو و کایو مهاجمان الشارجه عملکرد خوبی داشتند و دفاع پرسپولیس را اذیت کردند.

فنونی زاده: پرسپولیس طرح و برنامه در بازی با الشارجه نداشت/ کیفیت باشگاه های عربی بهتر از تیم های ایرانی است

گل محمدی با بیرون کشیدن سید جلال یک تعویض را سوزاند  

فنونی زاده بیان کرد:  مدافعان پرسپولیس در دریافت گل‌ها در بازی با الشارجه مقصر بودند، اما به نظرم سید جلال حسینی نباید بین ۲ نیمه از زمین مسابقه خارج می‌شد و یحیی گل محمدی در تعویض این بازیکن اشتباه کرد و یک تعویض را سوزاند. معتقدم که گل محمدی باید با آوردن امید عالیشاه تیم را هجومی‌تر می‌کرد.  

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم استوکس باید از همان دقیقه اول بازی می‌کرد چرا که او خیلی بهتر از اوساگونا است. اوساگونا با وجود اینکه قدرت فیزیکی خوبی دارد، اما خوب بازی نمی‌کند و در زدن ضربات آخر موفق نیست.  

او درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم التعاون عربستان بیان کرد: تیم التعاون ۶ امتیازی است و بازی با تیم‌های عربستانی در کشور ثالث به ضرر ماست، اما می‌توانیم با یک بازی حساب شده این تیم عربستانی را شکست بدهیم و به جدول لیگ قهرمانان آسیا برگردیم.

پرسپولیس،  استقلال و سپاهان  می توانند به مرحله بعد آسیا صعود کنند 

فنونی زاده درباره ناکامی سایر نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم‌های عربی در بازی‌های ملی حرفی برای گفتن ندارند، اما باشگاه هایشان آن قدر متمول هستند که می‌توانند بازیکنان خوبی بگیرند و در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسند. به هر حال کیفیت باشگاه‌های عربی از باشگاه‌های ایرانی بهتر است و آن‌ها می‌توانند برابر نمایندگان ما به برتری دست یابند. به نظرم شهر خودرو حرفی برای گفتن ندارد، اما پرسپولیس، استقلال و سپاهان می‌توانند به مرحله بعد صعود کنند.  

کارشناس فوتبال بیان کرد: تیم سپاهان در بازی اول خود ۴ گل به العین زد، اما این تیم در بازی با السد قطر ۳ گل دریافت کرد. به هر حال بازی‌ها فشرده است، اما سپاهان هم با تمام نفرات خود برابر السد بازی کرد و قلعه نویی به بازیکنان خود استراحت نداد. تیم سپاهان باید در هفته بعد به مصاف پرسپولیس برود و باید روحیه خود را برای این بازی بدست آورد.


بیشتر بخوانید: لیگ قهرمانان آسیا/ الشارجه ۲ - پرسپولیس ۲ / توقف بدموقع سرخپوشان در خانه حریف


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار