مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تاکید کرد؛

اشتغال اصلی‌ترین راه برون رفت از فقر

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با اشتغالزایی و کار آفرینی می‌توان زمینه رفع فقر را فراهم کرد.

اشتغال اصلی‌ترین راه برون رفت از فقربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی در سفر یک روزه به شهرستان تربت جام، گفت: توانمندسازی تنها راه برون رفت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از چرخه فقر است که همواره این امر مورد توجه این نهاد قرار دارد.

او با بیان اینکه این نهاد به صورت ویژه بر توانمندسازی با محوریت اشتغال به عنوان اصلی‌ترین راه مبارزه با فقر تاکید دارد،تصریح کرد: این امر برخاسته از دستورات دینی و مبانی اعتقادی و مبتنی بر تجارب ۴۱ ساله کمیته امداد بوده و از سوی بسیاری از سازمان ها، موسسات و نهاد‌های داخلی و خارجی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی در ادامه در حاشیه راه اندازی مرکز نیکوکاری جدید در این شهرستان با اعلام این نکته که تاسیس مراکز نیکوکاری می‌تواند زمینه‌ای برای رفع بسیاری از مشکلات محرومان باشد، گفت: مراکز نیکوکاری پیشخوان خدمات کمیته امداد و پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان با این نهاد هستند.

 آسوده به هدف تاسیس مراکز نیکوکاری در مساجد محله پرداخت و افزود: مساجد مراکز اصلی فرهنگی جامعه هستند و این مکان‌ها از اعتقاد، اعتماد و احترام عمیق مردم برخوردار و استقرار مراکز نیکوکاری در مساجد گام ظریف و مهمی در جهت احیاء سنت‌های حسنه اسلامی و فراهم آوردن بستر‌های لازم برای مشارکت‌های گسترده مردمی در دستگیری از نیازمندان آبرومند است.

مدیر کل کمیته امداد استان خراسان رضوی در ادامه با بازدید از فعالیت‌های تبلیغاتی کمیته امداد شهرستان در جهت شفاف سازی فعالیت‌ها و خدمات این اداره، گفت: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمان‌ها و نهاد‌ها عمل می‌کند و به عنوان چشم بینای ادارات مطرح می‌شود و واضح است که پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی مجموعه ها، ادارات و مراکز می‌شود.

انتهای پیام// ز.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.