داستان سریالی مشکلات در استخر قهرمانی/ وقتی مسئولان در عمق بی کفایتی غرق شدند

استخر قهرمانی آزادی با گذشت بیش از ۳۰ سال از تاسیس آن هنوز درگیر مشکلات ابتدایی است.

به گزارش  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی بیش از ۳۰ سال است که تاسیس شده، اما همچنان مشکلات سخت افزاری در این استخر بیداد می‌کند. معضلاتی که حتی بار‌ها جامعه شنا آن را فریاد زدند، اما گویا مسئولان استخر آزادی در عمق بی کفایتی خود غرق شده اند.

 استخر قهرمانی ورزشگاه آزادی باید از نظر سخت افزار در شرایط خوبی بهره‌مند شود، اما متاسفانه روز به روز به جای کاهش، مشکلات به شکل چشمگیری مشکلات افزایش پیدا می‌کند.

سرمای استخوان سوز سالن استخر آزادی یکی از مشکلاتی است که می‌توان به آن اشاره کرد که سالیان زیادی است شناگران با آن دست و پنجه نرم می کنند. البته اخیرا به جای استفاده از دمپایی در داخل استخر از کفش‌های کثیف استفاده می‌کنند. این اقدام نه تنها محیط استخر را کثیف می‌کند بلکه می‌تواند باعث بیماری‌های مختلفی بین ورزشکاران شود.

مشکلات استخر آزادی به اینجا ختم نمی‌شود و هزینه‌های بالایی که برای درآمدزایی در نظر گرفته اند مشکلات را دوچندان کرده است. شناگران به جای استفاده از رختکن برای قراردادن لباس‌های خود از گوشه‌های سالن استخر استفاده می‌کنند. مبلغ ثبت نام هر ماه سالن استخر آزادی بین ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزار تومان است.

همچنین سخنگوی مجوعه ورزشی آزادی در گفت و گویی عنوان کرد: ما استخر آزادی را به فدراسیون شنا اجاره داده ایم و آن‌ها باید اداره امور این سالن را بر عهده دارند.

داستان سریالی مشکلات در استخر قهرمانی/ وقتی مسئولان در عمق بی کفایتی غرق شدند

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی بیان کرد: دل من برای ورزشکارانی می‌سوزد که در استخر آزادی تمرین می‌کنند. حدود ۱۵ سال در این استخر تمرین کردم و می‌دانم سرمای استخوان سوز در آنجا چگونه است.

او در ادامه عنوان کرد: ما در استخر آزادی خودمان باید به فکر خودمان باشیم. طی چند روز گذشته مشکلاتی زیادی به وجود آمد. سیف مدیر عامل ورزشگاه آزادی کمک زیادی به ما کرد.

رئیس فدراسیون شنا در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی بیان کرد: اگر بازسازی سالن استخر آزادی به عهده فدراسیون شنا باشد باید هزینه‌های انجام شده از اجار‌ه‌ای که به مالک می‌دهیم کسر شود. این را بدانید که مسئولیت بازسازی و نگهداری سالن استخر آزادی به عهده مالک است و مستاجر وظیفه‌ای در قبال این مشکل ندارد و این موضوع در قرارداد ما با ورزشگاه آزادی نیز قید شده است.


بیشتربخوانید: رضوانی: ۱۵ سال سرمای استخر آزادی را تحمل کردم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار