وقفی که بیماران مستمند کلیوی را در برگرفت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از وقف یک واحد تجاری به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال برای مداوا و درمان بیماران کلیوی مستمند و مستضعف یزدی شد.

وقفی که بیماران مستمند کلیوی را در برگرفتحجت الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت:  اصغر شریعت واقف خیر اندیش یزدی یک واحدمغازه به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال برای مداوا و درمان بیماران کلیوی مستمند و مستضعف یزدی شد.

او با بیان اینکه این واحد تجاری در طبقه اول مجتمع تجاری ستاره قرار دارد، افزود: مساحت این واحد تجاری ۱۴/۳۸ مترمربع است.

حجت الاسلام زارع زاده ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۸۴۳ میلیون ریال به ۹۴۳ بیمار بی بضاعت و کم بضاعت استان یزد برای تامین دارو، درمان و بستری در قالب اجرای طرح مهر تندرستی پرداخت شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد تصریح کرد: بخشی از هزینه پرداختی تامین دارو و درمان بیماران از محل عواید چهار موقوفه مرتبط با مصارف دارو، درمان و سلامت و بخشی دیگر آن با مشارکت ۳۴ خیر نیک اندیش استان یزد تامین شده است.

حجت الاسلام زارع زاده در پایان با بیان اینکه در ده ماهه نخست امسال  ۳۱ وقف جدید در استان یزد به ثبت رسیده است، گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون به طور متوسط هر دوازده روز یک وقف در استان ثبت شده است که شهرستان های تفت و یزد از جمله شهرستان های پیشتاز در  وقف هستند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار