شکست خانگی راه‌یاب ملل مریوان مقابل شهداب یزد

تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان در مقابل شهداب یزد با نتیجه سه بر سفر نتیجه را به مهمان خود واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه با دیدار تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان و شهداب یزد به میزبانی سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس در مریوان برگزار شد که در این دیدار حساس تیم راه‌یاب ملل با وجود بهره مندی از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران پرشور نتوانست برابر حریف نه چندان قوی خود پیروز شود.

تیم راه‌یاب ملل مریوان این بازی را با نتیجه سه بر صفر به حریف یزدی خود واگذار کرد تا تیم شهداب یزد که در بازی رفت در یزد مغلوب راه‌یاب ملل مریوان شده بود، در بازی برگشت شکست دور رفت را جبران کند.

ست اول این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۲۲، ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ و ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به سود شهداب یزد به پایان رسید تا راه‌یاب ملل همچنان بر روی نوار شکست باشد.

تیم راه‌یاب ملل مریوان هفته گذشته نیز برابر تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر شکست خورده بود.

تیم راه‌یاب ملل مریوان به عنوان تنها نماینده کردستان سال گذشته با اقتدار قهرمان مسابقات والیبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور شد و به لیگ برتر والیبال راه یافت.

در لیگ برتر مسابقات والیبال باشگاهای کشور امسال تیم‌های پیکان و سایپا تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک و شهداب حضور دارند.

سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.